|
|
|
|---|---|
|
De verkar ju typ omöjligt att hitta en 535 E34 som stämmer in på de jag vill ha... har varit och kollat på några stycken nu! En var perfekt förutom att den va röd och riktigt blekt + att den saknade servicebok! En annan va riktigt fin, rikligt utrustad men den var kammen slut på... osv. Har sökt och läst ganska mycket om 535:an och problem med kammen efter ca 20000mil.. är det så pass vanligt så man bör akta sig för att köpa en som gått ca 23000mil utan renoverad topp? | |
| Der är bara att leta vidare tills du hitter en som känns rätt. haren kompis vars 535:a har gått 31000 mil med samma kam utan några problem, men den e servad enligt boken hela tiden. | |
|
Det är ju det som är det svåra med begagnad bil man kan som inte få allt man vill ha man får ofta vika på nånting. Man skulle ha råd o ha nytt =) Once a beamer allways a beamer |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Det blir ju så klart svårare med åren at hitta riktigt fräsch E34 precis som det är svårt att finna en riktigt fräsch E28 om man nu vill ha en sådan. Jag hade en 535 E34 för några år sedan och den var väl knappast superfräsch då heller. Just 535:an är ju frånsett V8 540 snäppet under M5:an och de som köper just en 535:a vill ha lite mer krydda under huven, det var därför jag köpte min iallafall. Detta återspeglas så klart i skicket om man inte plöjer ned en massa pengar i underhåll och utbyte av detaljer. Då byter man hellre bil *S* /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
öhhh har du verkligen sådär många bmw? =) Once a beamer allways a beamer [LÄNK]Länk |
|
-BeeMWe- |
Min 535a är till salu, vad får den kosta? |
| Max 45000:- | |
-BeeMWe- |
Ta en koll på min 535a, 91, Sthlm Vaxholm på BMWbörsen och maila mig så snackar vi pris. |
-BeeMWe- |
Eller jag tror vi snackat, du som promt ville ha s-bok :) Kom och kolla på den så märker du att den är mycket bra. |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
knudi: Nej, imorgon köper jag nog en till *S* /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
| -BeeMWe- Har ringt runt te de flesta! Tycker tyvärr att priset står lite väl högt på den... | |
-BeeMWe- |
Vet inte vad för bilar du tittat på innan men när det gäller just 535, 540 och M5 får man faktiskt vad man betalar för pga att de ofta är slutkörda och då kan man utan samhetskval begära 45 000 för en fin som gått runt 17 k mil. |
|
Vet i tusan du! Har varit och kollat på en bil i 30000:- kr klassen med varenda led bytt i framvagnen + renoverad topp! Hade gått 18000mil som jag inte betvivlar ett dugg! Va som en dröm o köra... helt rost fri! Tyvärr så va bilen inte i nån färg som passade mig, annars så skulle den varit min! Så 48000:-, tyvärr! Då blir det till att leta vidare! |
|
Raj |
Gav 18000 för min (eller ja, egentligen är det ju mors lilla shoppingvagn hehe). Men då fick jag också sprucken topp och allmänt klåfingrigt tidigare skruvande på köpet (dock inget jag visste om då). Man får i stort sett alltid vad man betalar för... 21-årig volvofantast som provar Bmw för första gången. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.