|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet från vilka bilar en startmotor till 525tds E34 passar? Kör så det ryker | |
| Du måste köpa en till TDS...från bensinare är inte samma om det var det du menade | |
|
betalade förra veckan 3000kr med jobb för byte av startmotor Joakim Eriksson |
|
| Då köpte du en begagnad, en bytesstart Bosch nr cs984 kostade 2003-07-19 2440 kr + moms hos El & Diesel är dessutom mycket lätt att byta själv tar ca 30 minuter | |
|
Kan man, och i så fall är det någon ide att byta bara colenoiden? Kör så det ryker |
|
| Visst kan du byta solenoiden..frågan är bara om det lönt beror ju lite på vad det är för fel..det finns 3 olika till tds dels Bosch sen Lucas och en Italiensk Magneti Marrelli..det är väl den du får hos BMW..en bytes från El & Diesel så får du en Bosch oavsett vad du lämnar...Boschen är att föredra den är mindre samt ett enormt snurr.. | |
|
Passar både Bosch, Lucas och Magneti Marrelli till samma bil? Kör så det ryker |
|
| Jag hade Marrelli på min fick en Bosch istället..ska enl.uppgift finnas Lucas också Marrellin står det BMW på | |
|
kan lungt säga att min inte är begad, var med då de bytte den och packade upp den, så inget begat. Joakim Eriksson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.