AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
312

har någon varit o sett denna 540

LN
497
LNBT
S6Plus
Någon som tittat på denna, kan den vara krockad månne med tanke på allt som är bytt i fronten o bak.
Länk

Sparar till en....
Länk
Sök på handlaren här på forumet.
Jag skulle ABSOLUT inte våga köpa bil där efter besök och samtal med säljare

/Wille
för de pengarna så får du en likadan bil med ettårsgaranti o krock o mil garanti ev Europabil i Göteborg 031-7484777 Esa

Länk
LN
497
LNBT
S6Plus
Jag har varit o sett den men har inga planer på o göra affärer men den är väldigt rikligt utrustad tror knappast de har en på Europabil. Var mest lite nyfiken på varför det sitter -01 lampor huv dubbla xeon o nya bakljus. Kostar ju skjortan o sätta på allt detta. Det är desutom invid.skinnkläds. dubbla rutor o bensinv. DSC softclose navi. Lite utav det som gör livet enklare men som allt som oftast fattas på de flesta jag sett.

Sparar till en....
Länk
LNBT
Jag menade bara att vill du ha en sådan bil så ringer du till E-bil och säger det så letar de i Tyskland tills de hittar en o det till de pengarna ungefär.
Faceliften kostar original 11500 + montering bakljus 5000 + montering det är inte så mycket om bilen är firmabil eller ägd av höglönetagare...

Länk
LN
497
LNBT
S6Plus
Är det bara ljusen som skiljer 99 från 01, huv stötfångare spoiler varselljus sidospegral m.m är det inget sånt. "lite okunnig". Det såg ut som en 01:a på allt. Men ok. det är kanske bästt o beställa själv, men det är jäkligt fint o bara gå in o vilja ha på 5 min också :-)

Sparar till en....
Länk
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Framljus,bakljus, njurar, stötis,dimljus lackade lister.
Så inte är den så väldigt mycket-01 optimerad.egentligen.

///MVH Hasso
Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.