|
|
|
|---|---|
|
Någon som tittat på denna, kan den vara krockad månne med tanke på allt som är bytt i fronten o bak. Länk Sparar till en.... Länk | |
|
Sök på handlaren här på forumet. Jag skulle ABSOLUT inte våga köpa bil där efter besök och samtal med säljare /Wille |
|
|
för de pengarna så får du en likadan bil med ettårsgaranti o krock o mil garanti ev Europabil i Göteborg 031-7484777 Esa Länk |
|
|
Jag har varit o sett den men har inga planer på o göra affärer men den är väldigt rikligt utrustad tror knappast de har en på Europabil. Var mest lite nyfiken på varför det sitter -01 lampor huv dubbla xeon o nya bakljus. Kostar ju skjortan o sätta på allt detta. Det är desutom invid.skinnkläds. dubbla rutor o bensinv. DSC softclose navi. Lite utav det som gör livet enklare men som allt som oftast fattas på de flesta jag sett. Sparar till en.... Länk |
|
|
LNBT Jag menade bara att vill du ha en sådan bil så ringer du till E-bil och säger det så letar de i Tyskland tills de hittar en o det till de pengarna ungefär. Faceliften kostar original 11500 + montering bakljus 5000 + montering det är inte så mycket om bilen är firmabil eller ägd av höglönetagare... Länk |
|
|
Är det bara ljusen som skiljer 99 från 01, huv stötfångare spoiler varselljus sidospegral m.m är det inget sånt. "lite okunnig". Det såg ut som en 01:a på allt. Men ok. det är kanske bästt o beställa själv, men det är jäkligt fint o bara gå in o vilja ha på 5 min också :-) Sparar till en.... Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Framljus,bakljus, njurar, stötis,dimljus lackade lister. Så inte är den så väldigt mycket-01 optimerad.egentligen. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.