|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hammarströms kärra är ju bara så grym,vilka starter,nån som vet vad han kör för aggregat. Billmans 325 gick oxå nå sjukt,känns som den kan gå ännu fortare. /Petri |
|
|
Petri.: Hur har det gått för dig? fått nån bra tid på strippen? //Fredrik Lite BMW Turbo`s: Länk |
|
|
ingen som har någon liten filmsnutt med Hammarströms skönhet? Skulle vara väldigt roligt om någon kunde dela mes sig av den isådanfall!:) Mvh /uffe |
|
|
Ticco: Såg det. Du var en av de få som var nära att klippa fotocellerna vid mål med bakdäcken samtidigt som framdäcken. ;) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
wuffee: Från Tullinge finns det iaf. -------- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
Fredrik Larsson: Nej. Haglund2306: :) Lite tråkigt att jag måste köra på varvstoppet oxå dom sista metrarna. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Haglund Kan tänka mig att RS-banan var kul i vätan=) Vart otroligt sugen själv... bilen stod dock på parkeringen hela tiden. Ticco Missade nog vilken bil du körde, var ju rätt många BMW´s i mantorp. Några kännetecken på bilen och tider? Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
|
Kört en 402m tävling i år. 11.5/206. Orkade inte köra på mantorp kom hem från tyskland i fredags så man var rätt slut. /Petri |
|
|
Ticco: hehe såg att du hade samma smak och färg på dekalen i framrutan som mig ;0) La märke till det ganska stark eftersom jag inte har sätt nån annan e30 med den färgen förutom min. Mvh Teres |
|
|
Motorhead: Här e jag.Länk Teres: :) //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ticco Jo nu känner igen din bil =) Kommer dock inte ihåg några tider... gick det bra? Var ju rätt många e30´s som körde. En del jag inte kände igen sen tidigare. Spjuverns mfl.. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
|
Ticco Såg lite resultat på bilsports sida. Var det första åket med din 318is? Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
|
Nä, körde på Säve oxå. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Okey, spanade på Bilsports sida nu å resultatet där är från Säve. På Mantorp blev det 12,16 @ 193,72km/h. På andra repan hände något konstigt så jag släppte av, någon tredje repa blev det aldrig :) ville ner på en 11'a. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Grattis till alla kanon tider! Vad kör ni för laddtryck i era turbo bmw`s? |
|
|
ca: 1,6 bar. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ticco: Har du gjort nå åt cambern bak |
|
|
Ticco Ok, säve. Kollade lite hastigt bara... 11 kommer nog skall du se =) Riktigt bra tryck i ditt turbobygge, cool bil=) Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
|
Loka: Nej, inte ännu tyvärr. Hela bakvagnen behöver sig en genomgång, låter som den ska ligga kvar på asfalten vid varje start. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Nisse järnet: vart finns den filmen? mvh //Uffe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.