|
|
|
|---|---|
|
Läste en biltidning automobil eller nått hette den , står att endast 19 st nya 7or sålts i hela sverige , e65 altså. Kan det verkligen stämma att svenska folket har så pass god smak att vi som inte har behov av att visa upp pengar till varje pris nu skall slippa se e65 ? Eller var det tryckfel och skall vara 190 stycken ? 1900 kan det ju endå inte vara :-) (hemska tanke) Tycker ju det står gamla e65or på varenda bmw-återförsäljare i sverige... 19 st låter löjligt lågt. "Två ton annars får det vara för min del" | |
| Det låter lågt, hittade närmare 30st när jag kollade på bytbil.com nyss. Vet inte hur många av dessa som är svensksålda dock. | |
|
Tror att det är som du säger wadel, har hört en siffra på 15st för ett tag sedan. ____ Mvh HES Länk |
|
|
Å fn. Är det så många sålda ivf. ;) Jag har faktiskt bara sett en eller två ute i Stockholms trafiken under året, så jag blir inte förvånad om uppgiften stämmer . Mvh. Patric Min E32/38:a Länk BMWCS #4598 |
|
|
Det är väl ändå tur att svenskarna har så pass god smak så vi slipper se "bullarna" ute i trafiken? ;o) fast man börjar ju halvt vänja sig, E65an är nu snygg ful istället för grymt ful. Mvh/Soki Länk |
|
|
Känner till en snubbe som är inne på sin fjärde 745, om de är svensksålda vet jag dock inte... MVH, E38B12 |
|
|
19st är sålda i år sammanlagt är det ca 200st sålda plus ytterligare privatimporterade skulle gissa på att det finns ca 400st E65 i Sverige. Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.