|
|
|
|---|---|
|
Jag vet inte om jag börjar bli nojjig men höll precis på att pilla lite bland säkringarna när jag hörde ett surrande som jag inte lagt märke till tidigare. Tändningen var på men lyse och ac var avstängt. Grejen är den att surrandet ändrar karaktär när jag rycker lite i insugningsrören. Jag kan inte konstatera varifrån ljudet kommer. Är det någon som har en aning om vad det är som låter och ska det låta olika när man trycker och drar lite i prylarna? Felix Icq#133904233 | |
|
Det kan vara motorerna till gasspjällen som låter, anledningen till att det låter annorlunda när du rycker i rören kan vara så enkel som att det blir olika resonans... mvh /B |
|
|
Okej det det kan nog säkert vara det som låter, men det känns inte som om det har med resonans att göra. Om man tänker sig ett tandläkarborr som tappar varv när man kör ner borret i en tand, ungefär så låter det. Surrandet ändrar karaktär även när jag rycker lite insprutningsrören. Det är säkert inget att bry sig om. Jag undrar bara om det låter så på andra V12:or. Felix Icq#133904233 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.