|
|
|
|---|---|
|
Tjenare. Börjar med bakgrunden till frågan: Köpte 325an, va style tokig, inga pengar, köpte 325ix-orginal kjolar (sånna som går över framskärmarna), och var dum nog att borra (!!!!!!!!!!!) i framskärmarna för att plugga fast kjolarna. Nu till kruxet: jag har inset va dum jag va som gjorde nått så vedervärdigt som att borra i fina, rostfria plåten. och ångrar mej till tusen. Men va gör man? okey, nu sitter alltså ix-kjolarna och ix spoiler på, och jag är inte nöjd med spoilern, därför vill jag byta. såg en bil som hade taniga kjolar men en bra fet spoiler, som gick mkt djupare än kjolarna, ser det riktigt klokt ut? Jag tänkte iaf fråga vad ni anser om att ha djupare spoiler än kjolar? P.S jag va ung och dum när jag borrade i bilen...Don't try that at home, kids! | |
Vertical mind |
Visst kan man ha det så. Har ju med smak att göra. V8 Power |
|
Du kan ju alltid köpa en splitter och sätta under spoilern fram om du vill få ner den Den bygger ungefär 5 cm jockepower69 |
|
|
alpina spoiler ser ju ruskigt "clean" ut.. /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 Länk |
|
|
X-ray: Försök och få tag i Mspoilern till gammla karossen om du inte har den. Helt klart snyggas på gammla karossen. Gå in och titta på Länk och gå sen under in under mina bilar sen bmw 323 E30. Tycker M-fronspoilern gör sig jävligt bra på gammla karossen iaf. Nog för att hela den där bilen är ett stort renoverings objekt just nu =) Lycka till Mvh Teres ______ bmw323.cbj.net |
|
|
har funderat på splitters, men dom ser inte ut o passa så bra på ix-fronten, det går ner en kant ivägen på dom... Teres: jag har funderat på M-tech, men då vill jag ha hela paketet (kjolar och allt) men då måste jag spackla igen hålen i skärmarna och lacka ner hela bilen...då drar det iväg me slantarna =) ----------------------- Letar rally-/sport-stolar som passar rakt av i E30 kan man få in 4punktsbälte utan o bygga en bur, eller ram att fästa dom i ? |
|
|
såg att det var nån för ett tag sen som sålde hela M-paket till gammla karssoen för ett tag sen på bmwbörsen för 2500 eller vad nu dom tog för det =) ______ bmw323.cbj.net |
|
|
jupp, har oxå sett det, det e ju det som e så förjävligt, jag kan ju inte byta kjolar utan att få lacka o spackala skitan =( Att man inte kan tänka efter före... |
|
|
Och jag är ute efter CsI paketet till våran 850 850 Jaa sån är jag -------- |
|
| Vart köper man spoiler å vad ca kostar det? | |
|
Frontspoiler och sidokjolar måste linjera annars ser det för taskigt ut om man tittar på bilen från sidan..... Det är för många som bara tänker på att ha en fet front och inte ser helheten..... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.