|
|
|
|---|---|
Toballan |
Finns det någon som kör med M10 turbo som kan ge några tips om var jag skall ta kylvatten till turbon? |
| ta det ut i bakkant av toppen og returen fra turbo legger du inn der returen fra varmeaparatet er. altså ta det ut paralelt med varmeaparatet. funker perfekt. | |
|
En vis man yttrade en gång dessa ord: Att vattenkyla turbon är ungefär lika viktigt som att ha en drickesautomat i bilen. Om det stämmer låter jag vara osagt. |
|
|
alltså j********vligt viktigt :D E28 M535i TwinTurbo |
|
|
Så dere mener det ikke er noen vits? 950kg bil med 1800ccm og turbo |
|
|
Jag använder inte vattenkylningen på min turbo. bygget börjar kanske ha rullat 150-200 mil och inga problem. Vattenkylningen är ju som sagt var inte så viktig har jag hört. okay....ska den rulla 15-30.000 mil så är det kanske ide'. Blanka däck AB www.bmwpower.nu/galleri/visa.asp?id=1265 |
|
Toballan |
Okej, jag kör väl ändå inte så värst mycket.. Men vattnet är inkopplat, så det är ju knappast nån ide' att ta bort det nu heller :) |
|
Jeg koblet til vannkjøling på min turbo, det gir vel ingen negative innvirkninger ihvertfall? Også slipper turboen å bli så varm:) 950kg bil med 1800ccm og turbo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.