|
Sida 14 av 16
|
|
|---|---|
|
320 med 325 motro. 0-100km/h på 7,2 inte illa för en första biL!:p och utan varvräknare! den ni! LarsOve " Zagg" KÖR LUNGT!.. och hata civil poliser |
|
|
Borlänge - Falun sträcka 1,7 mil Averkad på 3minuter & 50 secunder! Körde Bmw 325 E36 Cupe då! helt utan trafik efter vägen kl var mellan 4-5! Vågar inte tänka på vad nuvarande m3an hade fixat det på! M.E |
|
|
17 kilometer på 3 minuter och 50 sekunder ger en snitthastighet på: 266,67 km/h Mange Nu får Du nog förklara Dig???!!! (Bakgrundsfakta: 3 min 50 s = 180+50=230s 230s/17km=13,5s/km 60/13,5=4,44km/min 60x4,44=266,67km/h) |
|
|
Det är helt sant! jag som formulera fel! det är 1,7 mil mellan falun å borlänge! men vi körde ju inte från mitt i centrum till centrum! man vill ju inte gasa på 30 å 50 vägar!!! utan från yttre rondellerna från staden! kan säga 1,4 -1,5 mil då för å va mer exakat! låg kring 230-240 hela tiden! M.E |
|
|
Har haft bilens mätare uppe i strax över 250 km/h på plan motorväg. Hojens varv stopp gick i vid 305 km/h på 6:an, gissa om man blev förvånad över att den varvade ut på högsta växeln! Måste medge att hojen kändes mycket stabilare i dessa hastigheter än vad bilen gör på 18". |
|
|
Min BMW 320 (88) med 325(87) motor. 0-100km/h på 6.9sek. (mätt flera gånger.) 201 och 402 meter ej testat.. hare bra.. syns i västerås;) |
|
Mr M3 |
250+ allt jag vet är attj nålen stog i botten o polaren fick säga hastigheten hade nog med att kolla på vägen :D |
|
Ursäkta!!!!!!!! Detta är ett forum där man kan diskutera träffar, vilken träff hör detta till? 14 sidor med dravel om att jag minsann körde Sthlm-Gbg på 2 tim och 45 minuter! Ser ut som ett gäng som måste bräcka varandra ungefär som en Bellmanhistoria! Be Webmaster att starta ett forum för Bellmanhistorier vetja. PS. Jag cyklade till jobbet på under 25 minuter en dag i somras, TROTS motvind, de ni M5:or Mats |
|
|
oj så surt... inte för att du har väldigt fel men, ditt inlägg känns ganska larvigt och onödigt... passar d inte så läs inte! att tråden nu är uppe i 14 sidor visar väl att det finns folk som tycker tvärtemot din åsikt. så sluta dryga ut tråden med mer klagomål. skapa nån tråd som klagar på sånna som dom/oss som postar här. blir säkert superpoppis. precis som folk som "vågar vägra vägrenen". |
|
Len |
Attitydpåverkan ? häpp. |
|
vad har detta med träffar med att göra hur fort bilen går????? |
|
|
vad har detta med träffar med att göra hur fort bilen går????? |
|
Conan99 |
Min bil är superdunder snabb, alltså äckligt snabb. Conan99 |
|
Coolt får man säga hur fort man kört!!! :) Jag har kört rakt genom Luleå centrum i 300km/h(!) i min 523 -96. Helt orginal dessutom. Hann även stanna innan kajkanten. Min 523:a går rätt hårt faktiskt... Många tror mig inte men den går faktiskt över 300 km/h. ;) Sen har jag kört Gällivare - Luleå på 35 min. (!) ca. 25 mil. Nog borde jag vara manligast av er alla nu va? *skrattar* Det är ganska underhållande faktiskt. :) BMW - För att det känns rätt! |
|
|
...va tyst det blev... BMW - För att det känns rätt! |
|
|
Min gamla 7:a går i 325.....på trean! Mats BMW CS #5847 |
|
|
Ja ja ja gott bmw folk.. Nu e det så att min Saab 9000i -88 har hängt av en Koeggnisegg (stavning?) Vi var uppe i 355km/h å han var fortfarande bakom.. :P:P :D Mvh Jojje |
|
|
Ja, just det!! Nu kommer jag ihåg!! Jag såg er i backspegeln... Sjöberg |
|
|
Den Snaaben gick rätt bra...;) Sjöberg |
|
|
Äsch, vaddå... Jag körde Unterhaching - München hauptbahnhof på 15 minuter i eftermiddagstrafiken. Då måste man utnyttja varenda lucka och tänka kreativt. Mycket roligare än att bara köra på "tom landsväg klockan 04-05"... ;) /Berga BMW - Beste Marke Weltweit. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.