|
Sida 13 av 16
|
|
|---|---|
|
201m 7,909 @ 155,75km/h //Ticco Länk |
|
| 48mil med Calibra på 2t 37min | |
|
Dags att återuppväcka denna gamla tråd som tyvärr spårade ur ordentligt. Från början handlade det om acc mellan 80-120 på 4an och 5an, men nu är det allt annat som gäller. Så igår mätte mitt senaste nyförvärv, Porsche 968 -92 och fick ganska bra tider. Skulle tro att den kan hänga på M3 e36 ganska bra. 80-120 (4an reps. 5an) 5,8s och 7,8s 70-130 (3an) 5,9s 70-180 (3an/4an/5an) 10,6s Mätutrusning: Nokia 6310i Mvh Marin |
|
|
Fortsätter urspårandet... Har kört Gbg-Hbg på 1 timme och 15 min Någon som kört den sträckan snabbare? Mvh SD |
|
| LOL!!!! tråden är två år gammal snart... | |
|
Jag säger bara: drar som en oxe upp till stoppet (250).... // Dr. H |
|
|
80-120 3:an, 4.4s 80-120 4:an, 6.9s --- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
en gång körde jag så fort med en starlet att allting gick baklänges!!!! upptäckte efter ett tag att kopplingen var helt slut å jag rullade baklänges i en svag uppförslutning på motortrafikled trots gaspådrag och 5an i. norrköping - enköping (kanske 10 mil) på 6 timmar med samma starlet och motorn avslagen! |
|
|
Mäta acc med mobilen? Snälla ni! För att mäta dessa tider på ett bra sätt krävs det riktigt utrustning. Ok, ok, alla kanske inte förfogar över sådan utrustning, men ändå. Hur många har mätt "påmätaren"? Detta ger ju alltid en jäkla felvisning. Fast det är ju lika för alla ... |
|
|
5,1 sek 19" :-) |
|
| Gjorde Umeå-Stockholm på 1 timme och 27 minuter i min 316. | |
| Min Beemer är naturligtvis den snabbaste kärran häromkring. Tar mig på snabba fem minuter från hemmet till mataffären! | |
|
324td:n gjorde 6.2sek på fyran 8.5sek på femman original? helgonet |
|
| Hehe, har skrattat ett tag nu. Enligt gamla ägaren till min 520 så körde han från jobbet med 5st i bilen 230 på motorvägen, tycker synd om honom. | |
| Jag har kört från Umeå till Stockholm på 5 h 45 minuter, och det var på vintern.. var tvungen att tanka vid arlanda då reserven började lysa.. | |
|
Nyberg: Hahaha =) Vad gäller tråden förresten, hur fort tanken tar slut eller? =) // Björn Eriksson |
|
|
Katrineholm (utfart) Nörrkoping (infart) Lokala vägmarkeringar 16min 5 mil hur fort är då genomsnitt? OBS snutar i denna region är inte att laja med G-Nig |
|
|
Sicken sjuk tråd detta har blivit.. Har kört in och ut igen ur morsans garage på mindre än 10 sek..med solen i backspegeln, regummerade däck och hemlängtan... ;-) Två bilar är fler än en.. |
|
| *suck* ;) | |
| Något urballad tråd | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.