|
Sida 11 av 16
|
|
|---|---|
|
Max: 120Kmh Micke.. Länk |
|
cdabox |
min bil gör nog inte mer än 50... enligt bmw 200, men jag har kört 215 med den...men det tog tid!!! =) In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
min 325:240kmh 635:240kmh BMW 635 med 95 års M5 drivlina:rätt sida om 300 BMW 325 IMSA/CSL under konstruktion ICQ#126319414 |
|
|
tippar på 200 med min fd. 520 automat med min slöskata (316) ungefär 190 km Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
Jag slog nytt rekord till jobbet idag.. 10 minuter 14 sekunder.. det är 17,9 km dit.. så jag snittade 105.9km/h vill fanimej behålla körkortet altså.. |
|
|
240km/h med vita då slog varvstoppen i vid 6000rpm fanns mer att ge 195km/h med 518i det var efter 1-2 mil i neförsbacke ;) /Mvh Göran |
|
BmwMutte |
en kompis körde 210 med min gamla 528:a -84 då var vi sammanlagt 6 pers i bilen.. med en pers i bilen gick den ändå inte så mycket snabbare...220... |
|
zzzzzzzzzzzzzzzzz Med ny vattenpump mm... :-) |
|
BmwMutte |
Nä med en blårykande motor som gått 37700mil.. sug på den du! |
|
E21an har hittils uppmätt 217 km/h nerför (original) samt marginellt över 200km/h på plant. E34an är körd i 247km/h nerför, men skall gå klart mer eftersom jag lyckats hålla 245km/h på plant underlag. |
|
| min 525:a har gjort 230km/h efter en raka (och jo... jag laddade för att hinna upp i fart) :) fanns lite kvar att ge men då började de va massa lastbilar i vägen å då fick jag prova bromsarna oxå. mycke fint att både få prova topfart och bromsar nästan på samma gång :) | |
|
Körde 260 km/h vid 6800rpm på mätaren.. varvstoppet ligger på 7500rpm så lite till finns det att ge :) /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
Jag är ruskigt dålig på matte.. Kan nånn berätta hur ni räknar ut snitthastigheten? Jag körde från strängnäs till s-tälje på 19min sträckan är ca:5mil Blir glad om någon räknart ut det =) Länk |
|
|
6 mil typ 3timmar med epa...stannade efter 3 mil for o slänga vatten på dom igenkorkade bromstrummorna, däcken låste sej helt o hållde aldrig på o komma iväg igen. Kör numera 325i som enligt förra ägern ska toppa mätarn ut (240) jag har kört 210 km/h med den, då gav den sej att acca..men mätarn steg fortfarande sakta men säkert. har åkt 225 km/h med en 740 i en jävla brant lång nerförsbacke oxå =) I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! |
|
|
90 på 50-väg... Fredrik |
|
| Berlin - Avesta (i södra Dalarna) på 14 timmar i en 245:a automat | |
|
190 km/h med 520i-78 på en 6km:s raksträcka dvs. där sa det stopp och då hörde jag hur frontspoilern vibrerade på den. |
|
| Snabbt på väg till skroten! | |
| har haft 235KM/h på mätarn med min 325 im (E30) på plant underlag. tar lite tid men men.. | |
|
Och ännu snabbare däifrån! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.