|
Sida 10 av 16
|
|
|---|---|
|
Min 525 24v gör 240 på mätaren, kanske lätt nedför. Har det på film. brände däck med mina 18" i sommras, det sved i plånboken, men blev skithäftigt på film. skall försöka att läga upp den på sidan. MVH Adden |
|
|
i går körde jag i 450km/t med min 316on.... Suck vad trött jag blir.... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Har för mig att den här tråden handlar om "hur snabb är din BMW?", inte idiot, idiotare, idiotast... -DIESELN SKALL MAN HA PÅ SJÖN- Stefan |
|
|
Nercabbat i 255Km/h (enligt mätaren) i en 328Cab -95 en varm sommardag.. Snacka om gott .. BONUS.. körde ifrån volvon och saaben jag tävlade med.. *skratt*.. //Stefan |
|
|
Växjö-Sthlm (424km) med en polares 520 touring på <4h M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
| Min BMW är snabb, synd bara att man inte är lika snabb själv. | |
|
>>MMM hmm, d e du som har d nicknamet ja tänkte ha. ha regplåt me MMM M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
-RW- |
har sett en calypsoröd Z-3 med MMM som reg. |
|
Hej! Höll 220 km/h hela vägen ifrån Malmö till Hörby. Det är ungefär 6 mil, tror inte 730:n går mycket snabbare. Ville dock inte pröva då jag hade kassa bromsar fram. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
zumpen |
212 km/h i toppfart... |
|
Är jag så otroligt feg eller håller jag mig bara till sanningen? Körde från Enlöping till Eskilstuna en sommarnatt...lite motorväg osen vanlig lite krokig 90-väg. Hade snittfart på 117 km/h enligt FÄRDDATOR. Sträckan är väl 6-7 mil. Fick fanimig pressa hårt för detta resultat! Osså kommer folk å påstår att dom snittar 184 km/h Å helt osannolika hastigheter. Ett genomsnitt är en medelhastighet under hela sträckan!!!!!!!!! Suck |
|
| Enköping inte "enlöping". | |
|
Jag körde ifrån en Volvo v70 i somras med min -88 530,med släpvagn kopplad bakom bilen |
|
|
Märklig tråd de här (gäsp) Länk Bmwcs 3381 |
|
| vid 250km/h ska spärren gå i tror jag:) | |
| om den inte är chippd,då kommer du över 250km/h annars är 250 maxfarten! | |
|
Jag förstår inte hur folk kan måga köra så snabbt för det låter som ni kör så snabbt hela tiden. Jag kör aldrig längre sträckor i en marchfart på mer än 29 km/h snabbare än tillåtet. Blir man klockad då får man iaf behålla körkortet, vilket är väldigt kärt för mig. "Detta är dock min högst personliga åsikt" |
|
Glecar |
320.. och? |
|
80-120 på 4:an med mammas skoda felicia 1,3 kombi tar nog ca 15min. På femman så är jag inte säker på att den klarar det. Hahahaha. Toppfart kan jag svara på 245km/h med min M535i - 85. Men det var vad mätaren visade. Jag skiter fullständigt hur fort den går i ärlig fart. För jag ska sälja den och köpa en M5. MVH Morgan. Länk |
|
|
Löddeköpinge - Norrköping på 3 timmar och 20 minuter... Snittfart 160... inte så snabbt men ändå jävligt korkat av mig ;) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.