|
|
|
|---|---|
|
jag undrar hur man får bort\tillbaka dom tre slangarna som går till påfyllnadsröret, precis under tanklocket. man lyfter på den gummi grejen som sitter där och skruvar bort slangklämmorna men hur får man bort dom, man måste juh ha händer som en 5 åring om man ska nå in där........nån som har nått knep??? | |
mag |
Tyvärr inget knep, men jag kommer ihåg att det var ett helvete :( |
|
Hallå! Jag klippte mina slangar eftersom de tre rören rostat av och det var omöjligt att få ut resterna ur slangen, fungerar men slangarna blev i kortaste laget. har du kollat vad slangarna kostar att köpa nya? Kan väl inte vara så dyrt, jag ska byta mina tänkte jag. Lycka till med bytet! ___ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
mag |
Kom nu på att jag läste nånstans att man borde monterat dom tre slangarna på tanken innan man monterade den. Mina rör var också avrostade, fast jag fick loss slangarna med lite vilja. Passa på att upppgradera alla slangklämmor till sniktemas rostfria, dom är nästan gratis ! :) |
|
ja det är klart sätter man på slangen före så slipper man juh in där med händerna få av dom går juh med skruvmejsel.......... tack för tipsen!! fredric |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.