|
|
|
|---|---|
|
jag blir tokig dom har höjt min premie med nästan 2000kr på ett år och jag har inte krockat eller haft inbrott eller nåt kan någon rekomendera vad ni har för försäkring jag betalar 14900kr hel aå helförsäkring kan man komma under 10000 med en 540i tacksam för alla svar ps min kompis kör amgE55 och pyntar 11000kr vi har samma ålder och han bor mitt inne i stan HJÄLP!!! V8-POWER | |
|
hej.. Jag bor iofs. inte i Malmö eller i en storstad men jag betalar ca.7500 kr för min M5:a.Jag har länsförsäkringar |
|
|
SUSAB 8500:- Liten stad Länk |
|
|
HUJ ! ja betalar 6000:- i min lilla by, med länsförsäkringar.. sång & betong |
|
|
Jag betalar 4600:- år med LF, körsträcka max 1000 mil. Liten by i skåne. Henrik |
|
|
Hej Jag betalar 5197:- plus 324:- för förhöjt belopp för utrustning. Sockenbolagen. Ringde LF, dom skulle ha 10200:- MVH Polkapojken Det är alltid grönare på andra sidan |
|
|
Bilen står på far och och "han" betalar 5200:-/år 1500 mil/år. Han är 54 år och bor i Lilla Edet i villa. Skulle bilen stå på mej så skulle trygghansa vara billigast med ca 16000:-/år. Jag bor i centrala Trollhättan i bostadsrätt med egen parkering. /Lidberg |
|
|
Länk Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
8200:- Salus Ansvar, bilen står på frugan. |
|
|
"Hustrun betalar" 6300:- till TryggHansa, villa, låst garage, max 1000 mil, Jönköping /Hjalmar Barnvagnsexpressen |
|
Gubbracer |
Jag betalar 9200:-/år /2000mil/helförsäkring med pluspaket, ingen självrisk vid skadegörelse eller kollision med djur/storstad/ingen parkering./ trygg hansa |
|
Jag betalar 8000:-/år med plusförsäkr. "som ovan" Trygghansa// Stockholm 1000 mil Det är f*n helt otroligt vad det kan skilja mellan bolag bilar och samma bolag. Jag hade länsf. innan och betalade 7000:- fick en höjning förra året till 13000:- då bytte jag till trygghansa fick 10% rabatt om jag har barnförs. där. Man kanske skulle ringa runt igen. Funderar också på om oh när det är dags att dra ned till halvförs. och spara 4000:- /år man kan ju lägga undan de för rep. Jag har ju 5000:- i självrisk idag så ... Sparar till en.... Länk |
|
|
det e ju sjukt med dessa førsækringar kan någon skriva ålder också jag ær nu 28 har haft kk i tio år och ær olycks fri om ni førstår. jag testar och ringa trygg hansa och ser vad dom sæger. |
|
|
Olycksfri och 34år. Sparar till en.... Länk |
|
|
hmmm ! fick ny premia idag 7380:- /helår helf. höjning me 1380:- på LF så ja gick in LF site & tog en offert på min bil igen,samma villkor då skulle den kosta 6876:-..så ja får väl teckna om samma försäkring & spara 500:-/år ?! dom har fan NOLL koll ! sång & betong |
|
|
just LF är ett kapitel för sig: de må vara billigare ibland men de har f-n ingen koll på sina egna system, än mindre vilka offerter som är utlämnade till kund. Trots skriftlig offert från dem lyckades de ge mig 3 (!!!) olika räkningar (samma omfattning, samma registreringsnummer, samma kund dvs jag själv) att betala när jag väl tecknade försäkringen, gissa en gång om de fattade att när den billigaste var betald skulle de andra inte drivas vidare... suck! Det hela blev nästan en parodi, minst ett brev i veckan damp ned från LF : "ny försäkring på din bil, premie.... ". stånk, stön, suck. Började nästan fundera på att debitera dem för alla timmar jag satt i telefon med dem per vecka... Ni kan väl likaväl som mig gissa vilka som egentligen (dyrt) betalar deras inkompetens.... inte konstigt att premierna åker upp varje år! :( mvh Anders PCS #8050 BMWCS #4727 |
|
Gubbracer |
getrag: 30år olycksfri. |
|
tjena boys nu e jag lite gladare ringde till bmw orginal försäkring och fick priset 5863:- halvåret det e ju aningen bättre än 7450kr får samma tidsrum. jag tar gärna flera tips ändå under tiotusen borde gå även i malmö min förra bil på bild saknaden är stor en sån och en M5 ja tack!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.