|
|
|
|---|---|
|
Är ruskigt less på den tyska smörjan som dyker upp ständigt på displayen, nivet den där texten som jag läste i tidigare trådar uppenbart hänvisar till instruktionsboken, bromsbeläggen samt kylarvätskan... Gick in på mektips och hittade hur man skulle göra. Dvs av med alla strömförbrukare, ha alla dörrar stängda osv, ha på tändläge och hålla inne den högra knappen på mätarhuset tills ett nytt språk visas. Kruxet är att det alldrig kommer upp ett nytt språk utan det bara hoppar runt på tyska eller så får jag upp en blank ruta så att säga? HÅller inne igen, likadant, jag får helt enkelt inte in nått annat språk än det fördömda tyska språket som jag inte kan mer än ungefär 5 ord i, dum som man är... Har sökt på tidigare inlägg men inte hittat något av intresse så hjälp mig nu så jag slipper åka omkring med tyska texter flashande framför mina ögon.... Ett problem till.. kulerwaserstand eller va tusan det står, kylarvätska? antar jag... varför lyser den lampan? Har renoverat toppen osv och har alltid lyst men jag har lagomt med lyarvätska osv? /joel | |
|
Det löste sig.. var ju läge ett man skulle ha på.... skäms igen... |
|
| På min fungerade det lite som det behagade också, men det gick lättare när jag hade tändningen av - trycker och håller in knappen - sätt på tändningen, vänta tills nytt språk dyker upp, släpp. Sen kom det inte alltid upp i check-displyen när det bytte, ibland kom det bara upp i datorns display. | |
|
ang kühlwasserstand har du en givare som trilskas, sitter på expansionskärlet, antingen ärjade kontakter eller så är den trasig. "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
Ahaa.. den där kontakten som sitter längst ned så att säga? Två stycken stift.... måste ta och kolla upp den där. Tackar för tipset.. /joel |
|
jocker18@home.se |
min kontakt på kylvattennivån krånglar som faen, blir en kortis snart!!! orka! Man kan ha roligt även med 525ór... |
|
Min verkar vara totalpaj. Det lyser hela tiden om vätskenivån då jag slår av den. Slet loss kontakten och kollade vad som hände nu när det var noll kontakt= cooland level varning.... Slöt kretsen och den försvann.. Jag får helt enkelt antiingen göra så eller masa mig ut och köpa en ny6 kontakt. Får nog bli det sisstnämnda |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.