|
|
|
|---|---|
|
Någon som har 318 emblem till e36 liggandes eller vet var man kan få tag på sådana, David | |
| De är inte så skräckdyra hos bmw handlarna. | |
| Din fuling där! Ska du skrämma slag på en massa hoppfulla 320-ägare nu då eller? | |
| Varför inte 316i? Så blir det ännu bättre dekaltrimning! ;) | |
| 316 tror jag blir lite för genomskinligt, | |
| Är det ingen som har något liggande? | |
|
stega in på bmw o säg att du vill ha ett 318-emblem "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
318 |
Emblem till 318 kostar 208:- Behöver du "gummibitarna" dom sitter fast med blir det 8:- till. Det är väl överkommligt? :-) |
|
Vore det inte något att sätta modellbeteckningen på någon sorts magnetremsa? Då kan man ju ta på och av det vid behov :) ______ Martin Den röda raketen: Länk |
|
|
Har testat magnetremsa o 518 emblem på min 530 v8 innan. Magnetremsa typ den som är som övningskörningsskyltar är för klen. Och det blir inte snyggt heller. Dubbeläftande matt tejp är tipset! Och av det behövs det inte mycket. (du får inte loss emblemet igen om du tejpar hela) Obs gummi packaning är ett måste den för 8kr :-) Och en lite gosedjurshund i bakrutan borde vara pricken över i et ! MVh Philip |
|
|
Helt rätt. =D Ska det vara andra emblem så ska man "dekaldegradera". Hehe. MVH Morgan. Länk |
|
Fjelliz |
Du kan få mitt emblem, köpte en 318 idag... e inte så skojj med ett sånt emblem! :) |
|
haha fjelliz de är väl fint? ;) folk blir skräckslagna (finns inge emblem på min) bara man inte sätter på ett M.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.