|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
dieselmeken Nej ingen affär ännu prutning pågår, pratade nyss med förra ägaren och bilen är en "pärla" så det blir nog att det blir den.... Såg i någon annan tråd att du mappat om din med nytt programm är det en kontakt du vill dela med dig av? ( det är ju så att man vill ha ut det bästa av motorn hela tiden) // P-E |
|
|
En annan fråga förresten passar 15" vinterfälgar på 330d (har splitter nya däck liggandes) |
|
|
PEH61: Nej, 15" passar inte, minst 17" ____ Mvh HES Länk |
|
|
AMET Skatten på min 320d är 5700:- /år 330 är väl en eller 2 klasser högre men det är det värt för vridmomentet i en ny diesel slår inte många bensinmotorer |
|
| tack för svaret peh:-)) | |
| 6600 i skatt för 330d. | |
| tack för svaret dieselmeken, men är det några av er som har lastbilsregistrerat era bilar? | |
|
Nej, ingen LB reggning. Tycker det ser fult ut med ett lastskydd mitt i bilen. OK man kan komma undan med kanske en tusing i skatt, skylla på tillfällig persontransport om man blir stoppad, men det är inte min stil. Kör så pass mycket att det ändå går ihop sig och blir billigare än motsvarande bensinare. |
|
| Så nu är man åter ägare till en BMW med rak sexa och G.Persson får en mycket fin 320 diesel att sälja till en sann BMW entusiast kan varmt rekomendera den bilen om någon är intresserad finns inga lik begravda i den. | |
| Kan bara säga Grattis /Göran | |
|
dieselmeken: For en oinvigd-vad betyder DW5:a + TP5? |
|
|
Grattis! Är själv sugen på 3 liters dieseln i min nästa BMW. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
oreo, DW5 = Värmare, Eperspächer 5 kw, dieseldriven, TP5= Fjärrkontroll med många finesser, typ se hur varmt det är inne i bilen just nu, starta värmaren med etc, du vet hur det är när man är och handlar, man vet aldrig när frugan/tjejjen är färdig, då är det bra att ha en TP5:a, för man ser ju ungefär när det är en 20 minuter kvar, då trycker man på lilla knappen, så har man en varm & go bil att åka hem i!! MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.