|
|
|
|---|---|
|
kör 2st 10or mds audiophile(låda) med ett alpine steg. 2st jbl 6.9or bakhögtalare och framsytem med ett dyng steg (boshman). problemet. när jag trycker in bromspedalen eller kopplingen så knastrar det i högtalarna låter liksopm illa sprakar och ljudet nästan försvinner i ett enda skummt ljud, precis som när man har dåligt sändning på radio så kommer ljudet tillbaka så fort jag släpper pedalerna. spelar även hur bra som helst när jag står till med bilen med den avstäng eller på men så fort man trycker på´bromsen så klickar den till lite och sen börjar det låta. vad är det för fel? + ett till fel. = när jag kör med mycket bas på systemet så kan jag inte spela högt för att bakhögtalrna börjar knastra kan det bero på att jag har ett kasst steg till dom? | |
|
Tja.. jeg har noen tanker! Når du trykker på bromsbedalen = bromsljus på = strøm gjennom noen ledninger til ljuset der bak. Er alle kabler til anlegget tilstrekkelig isolert? (Elektrisk størning når det går strøm i nærheten kanskje). Noe som kommer i kontakt med hverandre? Er ingen ekspert altså, men jeg vet at det er viktig å jorde slutsteg og sånt. At bakhøyttalerene dine skurrer kan være fordi de ikke har takler å spille like høyt som det du vil? :) Om dem skurrer = skit. |
|
|
ok! tack! ska kolla upp det genast! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.