|
|
|
|---|---|
|
Hej, Tänkte höra med er som använder er av olika polermaskiner var ni köper era skumgummitrissor till bästa pris..? Själv har jag sett på AutoExperten....dessvärre var dem för stora för Pro-Flexen, 150 mm och ganska tjocka så dem var väl avsedda för en maskin med 1 trissa..men dem hade allt från den hårda gula till den mjukaste, vilket är vit. Kostade strax under 40kr/st. Sedan har Micro men endast gula(100mm?) för 40kr st. Vad tror ni en rekondare betalar för en 100mm trissa...kan inte vara många kronor väl när det är förbrukningsmaterial? | |
|
Hej, Jag kör gula för lackrengöring och vita för vax med min Pro Flex. Gula finns på Biltema för 19 kr (får skäras till lite), vita till Cyclon (104 mm) finns på Autoexperten (ev får de beställa från Lahega) för en billig peng (minns ej exakt, 20 + moms?). Jag har också några från Micro (Smartabs 100mm), men Biltemas verkar vara lika bra. MVH/PTR |
|
| 19 kr + moms var det för de vita... | |
ferraripeter |
trissor i alla storlekar och sorter finns på Autoexperten i Malmö nu det är inte den höga farten som dödar,utan det plötsliga stoppet. |
ferraripeter |
SÅG ÄVEN ETT STORT SONAX OCH LAHEGA SORTIMENT,.. det är inte den höga farten som dödar,utan det plötsliga stoppet. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.