|
|
|
|---|---|
|
Hallå, någon med bra koll som kan uppskatta värdet på bilen i rubriken? Färg: Avusblå Metallic Mil: ca 6.500 Servicebok: Fulltecknad Antal ägare: 2 (Jag + en till) Svensksåld - full dokumentation, Aldrig maskintvättad med borstar - mkt välskött. Utrustning: -Nerlackad -Halvmocka sportstolar -ACC -ACS+T -16" s-däck BMW orginal lm-fälgar med nya Michelin Pilot Sport -15" v-däck Budget lm-fälgar -Sport Edition paket -Lilla färddatorn -Elhissar, Larm, C-lås Glömt något? Säkert! ;) Mvh | |
|
Sålde en liknande med 18" Hamann fälgar för 144´ i våras. Den hade gått 8500mil. Tror att din bör ligga ungefär samma. No turbo shit, just real power! |
|
| Utan skinn är ett minus, svensksåld ett plus för vissa. Jag skulle gissa på att försäljningspriset blir runt 130'. Observera att försäljningspris och annonseringspris inte behöver vara samma. | |
| Sålde en likadan som din i juni (hade helskinn sportstolar, stora datorn, sollucka mm). Hade gått 9800 mil. fick 120 000:- Du hamnar nog snarare i dom krokarna tror jag. | |
| Minus också för att den saknar M-paket. Många (inklusive mig) tycker att de ser väldigt tama ut utan detta, eller nån annan styling-spoiler/front. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.