|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
tänkte bara tipsa om att BMW har äntligen tagit till Europa mugghållare till Z3. Dessa fanns i USA länge men gick inte att köpa i Europa. Finns i 2 utföranden, båda passar in i mittkonsollen. Och till humant pris för att vara BMW orginal. Jag slog till förre semestern och kan intyga att bilen är inte sig lik sedan dess: mugghållaren ger minst 0.5 sek bättre tider på 0 till 100 ;-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
|
Hur ser dessa mugghållare ut? Är de även med armstöd? |
|
| Jag köpte mitt armstöd/mugghållare från USA och det ser ut så här... Länk | |
|
Askåsen: nej ingen armstöd. Den ena är för två muggar ( den jag har) och den andra har plats dför en mugg och liten fika för växelpengar. Min kostade 450SEK medans den andra låg på typ 370. Man tycker ner det helt enkelt i mittkonsollen. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c 4 ever: Får jag pisk nu menar du? (0-100). ;-) Ser fram mot att se dig på en träff snart igen så man kan spana in nya lacken och mugghållaren. Själv är jag nog lite sugen på den amerikanska varianten som Doggeli har. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
hehe: den här gången får jag köra som första bil , du var ju rädd om att mina bromsar inte tar tillräckligt. Får vi se om du orkar hänga med då, speciellt när mugghållaren sitter på plats ! ;-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Vad är det humana priset i sverige? / Klevarn |
|
|
450SEK för den dubbla och typ 370SEK för den enkla ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Finns en variant hos Z3 Solution på följande adress. Länk Doggeli: Var köpte du din variant och vad kostar den? Själv funderar jag på att beställa ett kit med konsol/mugghållare samt armstöd och en sats med skydd framför bakskärmarna. Några som är sugna på en sambeställning? Klart fördelaktigt vad det gäller frakten. |
|
|
funderar på skärmskydd. vad kostade dem? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c 4 ever: Grattis till din nya restaurangvagn, öppnar du portabelt kafe till träffen 1:a sept?:) Mvh Asken |
|
|
Asken, har man ett fältkök under huven måste man ha mugghållare att servera kaffe på ju! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
De kostar från $39.95. Länk |
|
|
ave: jag måste testa igen hur dem ser ut på min bil med nya fälgarna. Till mötet 1 September hoppas jag att The Matzr tar med sina så jag få testa igen. Kan du hålla dig tills då? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c 4 ever!: Som det ser ut nu så ligger beställningen på 3 set med bakskärmsskydd och 2 kit med mittarmstöd. Visst kan vi avvakta lite, dels för att ev. få med nån till men sedan vill jag först få svar av Doggeli vart han köpt sitt armstöd/mugghållare, det skiljer sig lite mot det jag hittat. |
|
|
"ave" Jag tittar på Z3 Solutions hemsida de har en cupholder för 89.95 $ samt ett Console Kit för 139 $, vad jag förstår så är det inte detta armstödet som är på gång att beställas? Hur ser det ut som är tänkt att beställas? |
|
|
ave: läs mail! Kolla den här länken Länk Jag beställde Mark 2 Armrest för ca $200 // Doggeli |
|
|
"Doggeli" CromeDesign har ett liknande armstöd har du jämfört ditt med detta? Vad känns bra med det du valde? Länk |
|
|
Askåsen: Tanken var nog att beställa från Z3Solutions och då Console Kit för $139. Detta för att de även säljer skydden till bakskärmarna för $39.95. Nu har det dock dykt upp två andra typer av armstöd (LeatherZ $205 och ChromDesign €195) så jag vet inte vad jag ska köpa nu :) Visst är modellerna där de svänger ut lite över handbromsen trevligare. Vad tycker ni andra som funderar i samma banor? |
|
| På min Z så sitter knappen för sufletten samt en larmlampa och uttag för framtida bakrutedefroster när man monterar en hardtop precis bakom de svängda armstöden. Jag är lite fundersam om dessa "hindrar" dessa knappar? | |
|
Det ända negativa med stor paket från Z3Solutions som är från USA är att det lär falla i ögonen på tullen....Då blir det först 25% moms och sedan tullavgift på några procent oxå... Att sända vara stänk skärmar väcker inte uppmärksamhet för dem får plats i ett stort kuvert men armstöd... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.