AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
426

Angående konstiga prislistor

Läste några gamla inlägg idag och blev förbluffad över listan på Länk. Har de delat priserna med 2 eller? Köpte nyligen en sv-såld 318 E36 -92 11500mil i gott skick för 55', det är ju nästan dubblet så mycket som på listan och de flesta jag känner är överens om att jag gjorde ett bra köp. jmf tex med aftonbladets lista som också ligger lågt. Befängt!
holmis54
Jag håller med dig, inte för att jag vill uppvärdera e36:an men det där måste vara handlarnas inbytes pris...för för dom priserna hittar man bara vrak på privatmarknaden.

Men det är bara min åsikt =)
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Är beredd att hålla med, bara skumma annonser i gulan som har dom priserna. Fina välhållna bilar kommer än så länge inte ner i dom priserna vad jag har sett.

Mvh
Anders S.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Sen kanske det är bilar helt utan utrustning heller? Fast tyvärr får man inget för extra utrustningen.

Bra exempel när farsan för några år sen skulle byta in sin omega 3000 mot en ny omega 2.0 (sa att han var trött på dyra bilar som bara krånglade dock bytte han den ganska snabbt hehe). Så blev min mor lite irriterad när försäljaren nervärderade omegan så sa hon här byter jag en bil som har 70 hästar mer, skin, all utrustning mot en bil som inte har något. <paus i 3 sekunder>. Ja men nya omegan får du ju airbag.

Hehe.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.