|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! Jag har precis blitt nybliven ägare av en 540 Touring -99. Jag ringde till bmw och beställde: vita blinkers ibak.. hur ser dom ut? byts BARA yttersta delen, eller är det båda 2 på bägge sidor? intressant att veta! I morron kommer nya 18" Super DTM på .. sen lite emblem 4.4 på sidorna osv.. Hoppas den blir fräschig! Mvh /Marcus, Skara --- V8 Power --- | |
|
Bara de yttre delarna. Fram ingår även täckglaset för strålkastarna. "God smak har alltid varit min ursäkt för att leva ett så dåligt liv" -Oscar Wilde |
|
|
hmm.. men jag ser ju bilar som har både inre och yttre "Vitt" glas ? /Perrra --- V8 Power --- |
|
|
Och hur i H-----E kan dom kosta 1290:- / st ;) haha.. det är sjukt dyrt,... problemet är att det gör ju mycket av hela bilen.. därför måste man ha det. /Perrra --- V8 Power --- |
|
| Det har du rätt i! Vita blinkers är A och O på både E39 och E34! Jag köpte vita blinkers X6 till min E34 Sedan för 2500:- lite billigare än till E39 Touringen då... Synd bara att det inte finns att köpa till E34 Touringen utan att modifiera dem gamla... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.