|
|
|
|---|---|
|
Länk om ni kallar under "polisfordon" så ser ni att polisen har en 750 IAL -88 Antagligen Civilpolisbil _____________________ ds87 = E32 Galen!!! (OO=00=OO) _____________________ | |
|
Gäller att ha en vagnpark som gör att man kan smälta in i alla miljöer... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
Svärd |
Hade jag vart polischef hade jag aldrig åkt annat än BWM 7-serie. Hade jag däremot fått en efter mig i lite högre hastigheter hade jag nog aldrig anat att det kunde vart en civilpolis! *ajajaj* |
|
Kul, men bilen är nog såld redan eftersom sidan är över tre år gammal! :-) ___ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Ja alltid lär man sig något nytt. Den kanske är trimmad som övriga polisbilar...inte för att det behövs, men kanske ändå? ;-) / Det finns bilar, BMW, M- bilar och Alpina...men man är precis lika glad i dem alla! |
|
Kanske Göran Perssons gamla direktionsvagn ;-D Den 750iL E38 (som han ställde utanför stan och bytte till en röd volvo 940 inför torgmötet, ni vet..) Tillhandahölls ju av säpo. |
|
Ras.mus |
Tror nog inte det är den, det var väl en pansarmodell? Eller kanske inte... Jag skulle nog tippa på att det är någon sorts representationsbil som de har kört runt folk i. Civilare tror jag absolut inte att det är i alla fall! Ska man smälta in går det lika bra med en 735:a eller någon 5:a... |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Jag tingar gärna en pansarmodell om någon känner till en äkta sådan! Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.