|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Just nu är det c:a 19 som skall med till borås.... 850 Jaa sån är jag ---- Länk |
|
|
Visst verkar bra, men se'n skall vi ha koll på de som inte kommer... Snackisarna..... Länk |
|
|
Harkel, harkel...host... "De som inte har en bra ursäkt att utebli blir inte bjudna på nästa träff, som blir ngt i hästväg.." Har du tröttnat på jiddret och spruckna förväntningar? Just nu kan du välja din valfria ursäkt, och kan på så vis upprätthålla dina distansrelationer helt utan besvikelser. Ursäkterna kan även fås med punkter och mot ett mindre tillägg med utropstecken!!! Samtliga ursäkter är autentiska och hämtade direkt ur livet. Så vad väntar du på - välj en ursäkt du med. Ljumskbråck Renovering Ingen barnvakt, pga av arbetsgivare som tvingar frun att slita:)) Allmänt ledslitage pga av ålder Flintis Kolhydratbrist Rädsla för riksväg 40 Politiskt styre i Borås Ev. dåligt väder Rädsla för motorburen ungdom Grannens 20-åriga blondin kanske gästar sitt föräldrahem Länk |
|
|
Hmm, det där med barnvakt o arbetsgivare var ett slag under bältet .... Din lilla fru sa' nå't om svärmor.... ;-)))) Länk |
|
|
Jag e i luven med svärföräldrarna :))) Hoppas ni får en kanondag. Eftersom jag har giltigt förfall denna gången så anmäler jag mig redan nu till nästa träff som jag VET blir något extra. Länk |
|
|
ryt till!! Det är för i "#¤%&/(%¤###)(##""" jag som bestämmer...... Det är väl det du gjort antar jag.... Visst polan du är självskriven next träff....(olle har sagt ja) Länk |
|
|
Å du kilen. Var snäll mot pojkarna nu. Tvinga dem inte till armhävningar så tidigt på morgonen, och tänk på att vuxna människor faktiskt får äta kolhydrater och ha socker i kaffet :))) Hälsa den gode Engström att han kommer att få döma mig i serien i år igen. Han ser alltid lika förvånad ut när gubbfan staplar ut på rören varje ny säsong. Länk |
|
|
De ska få både bullar o socker i kaffet det är ju LÖRDAG ;-)) Efter armhävningarna... Länk |
|
|
Ni som skall åka ifrån gbg imorrn och inte hittar dit vi träffas innan vi åker ifrån gbg så kan ni ringa mig så förklarar jag vägen. 0705-831750 Ni kör ut på motorvägen mot Borås så när ni nästan når toppen så vik av till en rastplats så står jag där med en svart 850 det går inte att missa... 850 Jaa sån är jag ---- Länk |
|
|
Kommer det några smutsiga bilar? Kan var bra att ha idag.... Jag har inte tvättat på tre dgr så min är LORTIG! Länk |
|
|
kilen: På tre dagar? Min är inte tvättad på 3 veckor... Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Emma kom till oss den 21/8. Därför uteblev jag för vi fick åka från BB idag. Copy: den ursäkten fanns inte på listan! PeterB Länk |
|
|
Bornius: Grattis! Länk |
|
|
Ja du kilen och ni andra; får tacka för en trevlig dag i bilismens tecken! Har så dåligt samvete (inför) min bil för alla "halvdana" tvättar man utsatt den för innan jag nu idag lärde mig hur en bil skall tvättas... Kilen: I O U 1 ___ BMW CS #5221 |
|
|
...vem f-n satte dit parenteserna?...hmm..får ta en grogg till. ___ BMW CS #5221 |
|
|
Haha f-n jag läste lite fel på din bokstavs lek, nej nej tänkte jag vad skriver han.... Visst vad gör man inte för en BMW freak: you 'r welcome hoppas groggen smakar, själv åkte jag på att hämta frun i Rävlanda 04,30 inatt för jag kom försent hem.... Lätt å va kaxig när hon inte hör.. Länk |
|
|
Haha.. Såg bilderna, det verkar som om ni hade trevligt. Den där röda E30:in blev riktigt bra på bakluckan. :-) Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
Mina bilder?? hmm inte f-n skickade jag dem till dig....;-)) Länk |
|
|
Nope, Peter skickade sina. :-) Är man inte med själv så gäller det att ha krokarna ute snabbt. :-) Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
PETER!! Du har inte skickat till mig! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.