|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
immer: jag är inte den rätta till å svara på det, men tror med 99,999% säkerhet att det inte skall vara nåt problem :) Les mer i denna länken: Länk |
|
|
Simba_1; jag hakar gärna på Göteborgs-konvojen, om det är OK?! Meddela tid bara... _____________________________ BMW CS #5221 |
|
|
Dom som skall med ifrån gbg så träffas vi vid avfarten till saab aero space center ovanför kallebäcksmotet mot borås... Hoppas nu att alla vet vilken avfart jag menar... 850 Jaa sån är jag -------- |
|
|
Tiden är ändrad till 10,30 så kan även morgon trötta haka på... Vi håller på till 13-14 tiden sedan åker vi väl o äter ngt ute på landet... Länk |
|
|
Simba_1 >> Vilken tid träffas ni där? Vet inte exakt var du menar, jag kör så sällan söder om stan, men jag antar att det är utmed RV 40 någonstans? ___ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
|
Simba_1: får en "BMW wanna be" följa med på konvojen? ;-) |
|
| AHH!! Hur kunne jag glömma detta..? Ringde i går for å få tid på värkstad. Skall leverera inn bilen vid lunch i dag.. Hoppas värkligen jag får den tillbaks på fredag eftermiddag.. Annars får jag hänga med i Aldric's IS :) | |
|
Nisse: Mitt på kartan: Länk (Zooma ut så ser du lättare.) |
|
|
Nisse! Längst uppe på kallebäcksbacken finns en avfart därkommer jag att stå strax efter 09.00 850 Jaa sån är jag -------- Länk |
|
|
Ok, tack, jag ska nog hitta dit och vara där till kl 09:00! Hur många blir vi? ___ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
|
det 30 minuter å köra lugnt.. Vi börjar 10,30 Länk |
|
|
Som sagt så kommer jag och jag tjatar på min jobbakompis att han skall hänga med i sin 635csi.. Gött att åka BMW |
|
|
Men vi åker 09.30 ifrån Gbg så det är lungt 850 Jaa sån är jag -------- Länk |
|
|
Så då var resmålet bokat efter bilvården hur många vill äta vet ej priser men 75 för ekonomi o 200 för slösare, är nog en bra gissning. OBS ej mat-tvång.... Länk |
|
|
Nu börjar det bli många tider här vilka e det som gäller för mötet vid kallebäck? Gött att åka BMW |
|
|
estoril - Tror inte det skall vara något problem att du hänger med oss bara du håller dig sist ;-)) Gött att åka BMW |
|
|
Baggen! Jag kommer att stå där vid 09.00 och vi kommer att åka 09.30-09.40 när alla har anlänt dit... 850 Jaa sån är jag -------- Länk |
|
|
Fick reda på tråden lite väl sent :( Ska försöka haka på med min nya bil... Det som eventuellt hindrar är öldrickningen på fredagkväll. Kilen: vet du ungefär hur många som kommer dyka upp? Fler än 10? _____ När saknaden blir för stor Länk |
|
| Jag jobbar kväll men ska göra ett försök att komma till Gbg-mötesplatsen vid 9...........om jag hittar dit (rätt ny i stan) | |
|
tompas : spelar det dig ngn roll hur många som kommer ? Hur många är bra ? 12? 25? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.