AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
456

Låg utbildningsnivå?

An
516
Andersk
540-2001
E30 325 cab-1987
SAAB 9-5
Westfield
Ginetta G20
Eller kort organ?
En psykolog skulle kunna hitta mycket som inte är helt "injusterat" hos dom som repar andras bilar.
Nytvättad, "MR Capad" svart E46a i en svensk bruksort är ingen bra kombination.
Försäkringsbesiktning, omlackering av baklucka, meck med försäkringsbolaget, självrisk.
Jag tänker dock inte ge upp och bli mer irriterad än vad jag är, då har dom vunnit en gång till.
Är just nu lite osäker på om nästa bruksbil blir en BMW, för mycket avundssjuka.
I Singapore tillämpar dom spöstraff, jag tror dock mer på vård, det är sjuka människor.
Fasen.
Fi
683
Firren
iX1 '23
996tt ’03
Vård? Snarare dags för avlägsnande av vitala delar på dammig vind med hjälp av slö skridsko... Sedan lär de iofs behöva vård... ;)

Fy fan vad trist att få bilen förstörd, verkar iofs precis som du skriver att kombinationen svart E46 o nytvättad stör extra mycket... :( har polare med samma erfarenhet.

Hoppas omlackeringen går bra!

mvh
Anders

PCS #8050
BMWCS #4727
Visa användare
2.525
SvanteE
528i -97
540ix MPPSK 2017
BMWCS 05553
Livstids hallshuggning anbefängs!!!

*BAWORAK*
ba
963
bader
320i Touring -99
535xd Touring -16
vård kostar pengar..
Spöstraff första gången och halshuggning andra gången.
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Vissa brott borde kunna bestraffas med spö, snorungar som inte lärt sig veta hut måste förr eller senare bli uppfostrade, taskiga föreldrar = dålig uppfostran är ingen ursäkt för att gå omkring och vandalisera andras eller statens egendom (tex busskurer). Det ska kännas att fela! Jag tror att många av de ungdommar som håller på med dessa otyg aldrig fått lära sig skilja mellan rätt och fel eller fått ta konsekvensen för sina handlingar = slappa eller dåliga föreldrar. Ska vi (samhället) då bara stå och titta på eller göra något. Visst hjälper ompyssling (sitta och dadda med dem) en viss typ av mycket sjuka människor, men det är inte dem vi pratar om nu, det är vanliga ungdomar som helt enkelt inta kan skilja på rätt och fel eller fått ta konsekvenser för sina handlingar. I deras värld är störst och starkast med senaste innekläderna/grejorna de som styr. Staten och deras föreldrar kommer aldrig att vara dem = de kommer aldrig att lyssna på dem. Alltså behöver vi en hårdare polis mot dessa som kan sätta respekt i dem och ett rättssytem som inte jamsar med dem, de skrattar ju bara åt det.

Jag betalar skatt i hopp om ett bättre samhälle där jag slipper vara rädd för att lämna bilen, lägenheten, huset en sekund obevakad, där mina kommande barn ska kunna leka fritt utan att bli bortrövade eller sexuellt ofredade, där de såsmåningom ska kunna få en bra skolgång där de lär sig något värt att veta (inte hur man snattar eller snortar på rasterna). Ett samhälle där sjuka får vård, där alla har tillgång till mat och vatten och någonstans att bo, och där jag slipper riskera möten med kriminella och där utbildning och kunskap ska vara lönande.

Sen är det ju allmänt så att moralen i Sverige har gåt ner drastiskt, ingen bryr sig om någon eller något annat än sig och sitt eget. Folk slänger upp bildörren i andras dörrar, kastar skräp omkring sig, tror att allt de hittar eller plockar loss är deras, det snyltas och snos från arbetsgivare och staten osv. Vad håller folk på med????

Nu gled jag lite från ämnet men ändå.

/Richard

By Z3MPOWER
"Super nua non nosent"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.