|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet vad som hänt med sidan eller är det bara jag som inte kommer åt den? _________________ ///Majk Min bil @ Länk | |
|
Bilen är såld o sidan är stångd! Länk |
|
|
Vad tråkigt att sidan stängde. _________________ ///Majk Min bil @ Länk |
|
|
Vet ej men maila Micke O och kolla (bmw530iat@telia.com) Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Kilen: Vad snackar du för skit? Hade du haft en :-) bakom ditt uttalande så hade jag tagit det. Touringsidan ligger nere TILLFÄLLIGT pga hårdvaruproblem. Jag återkommer i denna tråden när vi rullar igen. Majk: Du är nu registrerad, men det ser du ju inte. :-))) Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
Fel av mig trodde han sökte lövans fd. sida, på din sida så står anledningen klart o tydligt. Ber om ursäkt för fadäsen. :-( Länk |
|
|
Ok, det är lugnt, även den bästa kan göra fel ibland... Har hänt mig. :-))) Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
Oki doki Micke ... lysande att mailet kom till rätta nu då. Synd att man inte kan åtnjuta sitt nya medlemskap :/ _________________ ///Majk Min bil @ Länk |
|
|
Nu funkar det som vanligt. VÄLKOMMNA! Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
MO: Man kanske borde skaffa sig en touring bara för att få vara med:)) Typ en 325ixt hmmmm |
|
|
Starre: Gör gärna det. :-) Hotel är bra att ha med sig.... Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
Nere igen Micke ... :´( ... sidan alltså. _________________ ///Majk Min bil @ Länk |
|
|
Jag vet, tyvärr... Problemet är att vi INTE vet varför...... Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.