AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
454

Har ni tid med era fruar/sambor

Visa användare
260
K-Jörgen
320 Touring 05
Har nu under två nånader kollat i detta forum och gått in på era länkar där ni stolt visar upp era juvelaer. Frågan är var får ni tiden ifrån? Ni måste lägga en jäkla massa tid för att få era bilar i de skick ni har och........pengar.
Inte är ni singel allihop väl?
OK det krävs prioritering .....
men som sagt vad sägerera fruar och sambor?

K-Jörgen
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Har en förstående sambo!! Hon är väl kanske inte jätteförtjust i all garagetid men hon är väl inte helt anti. Pengafrågan har aldrig varit nå´t problem...
Dessutom är hon glad eftersom jag lovat att nästa bilköp är en ny familjebil.

Det enda som det gnälls lite om är Knutstorpsträffen. Men jag har lovat att jag är hemma i tid om "lillen" får för sig att komma ut 2 veckor tidigt ;-)

/Kristian BMWCS #5062
kontaktperson i 02-klubben

-------
Länk
Visa användare
260
K-Jörgen
320 Touring 05
Visst min fru börjar också se det hela på ett riktigt sätt....efter mitt köp av 523:an men 700 spänn för en mugghållare!!??
Der har inte riktigt suttit där än ...fast det kommer nog.

K-Jörgen
Ma
1.746
Magnus M
i4 M50 2023
M1000XR 2024
Min fru har redan förstått att jag är lite konstig.
Så till hösten skall den superpraktiska superekonomiska dieselminibussen av tyskt märke men tillverkad i USA annonseras ut för inköp av E39 touring.
Om någon är intresserad så maila (den är av årsmodell 98/11)!

---------------
Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047
---------------

Visa användare
837
MetallicaMats
E36, lagad med SAAB-lack.
MOA..HAHAA.. Har ingen sambo.
Ser till att frun oxå har ett intresse typ fitness/träning så de inte förfaller....

Men när sonen fyller år vid Knutstorpträffen då grinar hon lite.....

Länk
Har ej Fru än men sambo, jobbar borta på veckorna och spenderar hela helgerna med bilen.. Förstår inte riktigt hur hon står ut men hon har ju fått kattungen Stig av mig för att få lite sälskap...

Hon suckade nån gång förut att hon aldrig fick hjälpa till i garaget.... så jag lät henne följa med när vi skulle byta kamremmen på 323:an... efter 10 minuter drog hon hem av tristes :)

/Jimmy
Länk
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Jag hade en föstånde sambo tills vi fick barn! (kristian L, passa på medians du kan!:-) ). Nu är det inte lika lätt att dra på träffar och dyligt, ibland orkar jag inte nämna det för henne. Hon har inte strypt "bil kassan" än som tur är, jag köper lite prylar och bra att ha grejer än.

Hon började prata om vi ska ha kvar M3:n, vi använder den ju knappt tyckte hon. Hon ändrade sig snabbat efter att hon fick ta en tur med den, kommentaren efteråt var rätt kul, hon sa typ: he...he.. vilken bil, man kan bara inte hålla hastigheten!!! Nu talar vi om en tjej som ALDRIG kör för fort! :-)

Mvh Abbe
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.