AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
384

Z träff i Hessen

As
188
Askåsen
Z3 Roadster 2.2i -02
Jag har fått en invit till en stor Z träff i Hessen Tyskland den 23-24 augusti. Någon som är intresserad att åka dit så hör av er på tråden här. Själv kommer jag inte att åka dit men förmedlar gärna möjligheten till intresserade.
Träffen omfattar en utställning/uppställning av bilarna samt därefter en convoy på två timmar med avslutning på en restaurang där det bl.a ordnats med orkester och massa trevligheter.

Enligt uppgift så kommer det massor med Z-bilar. Svenska/norska roasters och coupeer är välkomna. Tyska Z3 Klubben ordnar träffen och ser gärna lite utbyte mellan "Z folket" i Sverige/Norge samt deras Z klubb.
kebabtralle
Jeg vil gjerne vite litt mer om det så jeg sier ja takk dersom du vil formidle muligheten til meg :-D
Askåsen,

Har Du någon länk eller kan Du maila info?

Tack på förhand
Mvh
Manuel

Mail: mh-gtr@telia.com
As
188
Askåsen
Z3 Roadster 2.2i -02
"kebabtralle" "MH_GTR"

Här är länken.

Länk

Maila till mig så kan jag förmedla mail jag har från Z3 Treffen.
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Se på f*n är det inte Manuel som vaknat ur idet, det var inte i går man såg inlägg från dig. Hur går det för dig, har du skruvat ihop din bil än? blev det något trim eller sket du i det?

Har du tid får du gärna slå en pling.

Jo tänker du åka ner till Z-träffen i tyskland? Det är mitt under min semester, är dock lite osäker på om man kan övertala tjejen till något sånt. Annars vore det kul.

/Richard

By Z3MPOWER
"Super nua non nosent"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.