|
|
|
|---|---|
|
Som topic säger....vilka kommer till mantorp nu i helgen 2/8. //Jocke Menghini Min förra pärla... Länk | |
|
Kanske beger mig dit om jag hinner få ett hjullager bytt fram. Blir RS-bana i så fall. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
jag ska iaf ditt och titta som förra året. ______ bmw323.cbj.net |
|
Agge |
Vad är det för träff? Bimmerman: Ska du köra med blixten där? MVH //Agge Min bil: Länk |
| ska nog dit och titta. | |
|
Agge Min bil kommer att åka japp....men det blir inte jag som sköter spakarna...hinner inte få tillräckligt med rutin. //Jocke Menghini Min förra pärla... Länk |
|
|
Jag tänker dyka upp! Härligt Bimmerman! Så skall det låta! Kul att få se en riktig bil in action. Skall hålla tummarna för att bilen presterar en riktigt låg tid. Vågar man hoppas på en låg 10:a eller kanske en 9:a?!?!?!?!?! Den som lever får se! Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
|
Jag kommer om jag får åka med i någon bil från gävle.. /Jimmy Länk |
|
|
Jag kommer kanske, gissningsvis med bil isåfall, fast det blir inge bankörning. /eFx |
|
|
Jag ska nog dit och titta. Vilken tid börjar det? Kostar det något att titta? /Fredrik |
|
|
Självklart ska man dit! Man kan ju inte missa nåt sånt heller! Om jag inte minns helt fel så kommer det även att vara lite äkta dragracing! :-) Inträdet för de som inte ska delta i någon körning är 120SEK |
|
|
Dragracing kördes ju förra helgen på mantorp. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
|
Vad är det som händer i helgen??? /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Jag tänkte dra dit. Nån mer från Värmland? Länk Länk |
|
|
z3mpower: Bilsport Action Meet Länk /Fredrik |
|
|
Hmmm! Dit vill man ju åka, det hade jag missat helt. Är det några som åker ner från Stockholm i samlad trupp eller kör alla var för sig? Då tjejen säkert inte vill åka med har jag troligen en plats över om någon vill pka med. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Någon som vet när det börjar?? z3mpower: Jag åker från Linköping. Det skulle vara kul att kika på din bil någon gång under dagen om det finns möjlighet? Är nämligen sugen på en M Coupé till nästa sommar... =) Kanske kan de som är intresserade träffas någonstans i närheten av Mantorp Park och sedan parkera tillsammans inne på området? Eller blir det knepigt? /Fredrik |
|
|
Hmm, tiderna stod ju faktiskt på sidan som jag själv tipsade om... Måste ha missat det :-/ Tydligen inte så bra att vara uppe så här sent varje kväll =) Go' natt! /Fredrik |
|
|
fdahl: Jag är inte säker på att jag åker ner längre, men dyker det upp en svart M coupe med djupa splittfälgar och röda bromsok så är det jag och då är det bara att kliva fram och prata på. Skulle jag inte stå vid bilen har jag troligen på mig en Williams F1 T-shirt och keps (#3 JPM) i marin och vitt. Det hel hänger på vädret, är det fint i Sthlm stannar jag här annars åker jag ner. Är du intresserad av M coupe så kan jag nog rekomendera eFx's bil den är kanon fin och har även lite bättre stereo, kolla BMW börsen. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.