AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
803

Vad kostade dessa fälgar nya? (Cromodora ZIN)

Vertical mind
Såg denna M5(Länk i Galleriet och inser att jag har likadana fälgar på min 530!
De är dock en aning skeva (på min bil altså) och jag vill bedömma om de är värda att renovera eller inte så min gråga är om någon vet hur mycket de kostade nya?

Tack // Johan

V8 Power

Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Förlåt avstickaren, men bilen i länken - vicken tokläcker bil! Det var nog bland det läckrare i E34-väg jag har sett. På med Hamann-fälgar så har man en riktig dödare tycker jag. :)

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Vet inte riktigt exakt vad de kostade nya men jag tror inte att de va billiga. Plus att de är ovanliga. Så jag hade nog fixat dem om jag va dig...

/Johan
[ 99AN ]
ant
Den ser väldigt lik ut den bil som Swippe (jobbar numera på MDS Västerås) kammade hem allt som gick inom billjudstävlingar för några år sedan. Den var mörkgrön metallic från första början.
Mycket fin bil!

Fälgarna ser man väldigt sällan och är enligt mitt tycke mycket fina! Jag hade onekligen renoverat dem!

======
Min bil:Länk
Vertical mind
Ok, så de är ganska ovanliga då? Hade tänkt byta till Specialens SuperDTM men de ser man ju ett par ggr i veckan så om dessa är bra fälgar och dessutom ovanliga så är det klart att jag kommer att renovera dem.
Har mailat ägaren till M5:an för ett par veckor sen men ej fått något svar. Hoppas nån som har järnkoll hittar den här threaden.
Tack så länge.

V8 Power

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.