|
|
|
|---|---|
|
ja fundera på o sälja min 325 sedan vill kolla hur mycke den är värd? det är en 325 e36 sedan , dinamantsvart utan rost! bilen har: M3 front M3 skjolar, M3 GT motorsport fälgar med nya dunlop sp 9000 däck 235/40 lackad bakspoiler, ögonlock riegers långa o breda gråa blinkers fram, vita på sidorna svart inreding, m3 ratt, mac audio högtalare i hatt hyllan och två mds power 12 i skuffen o två slutsteg (mac audio & Crunch) | |
|
Verkar sakna det viktigaste såsom AC, farthållare och ASC+T, men ha en massa styling/stereo. Hittar du någon som verkligen vill ha allt detta kanske det går att få 40 KSEK för en 91:a (förutsätter att den har runt 20 000 mil). Annars får du nog krypa nedåt i pris pga avsaknad av mycket utrustning samt att styling ibland ger ett lägre pris än orginal. Lycka till med försäljningen! /Simon |
|
|
Verkar sakna SCHiin också....extremt viktigt för många BMWspekulanter! /Simon |
|
| galen eller??? den är ju as fin... 60 är de garanterat värd | |
Shady |
60? det är väl endå att ta i för en -91 men eftersom det fanns lite annat godis in och utvändigt skulle jag gissa på 45.000 kanske gäller väl att hitta en som gillar styleingen mer än utrustningen inne i bilen |
|
Någon är helt klart galen och jag tror inte att det är simon_en. Tror du får svårt att få ut 60k. Garanterat. Copy, fjärrdiagnostiserare. |
|
|
LuddeX, testa det pris du vill ha ut för den och se om någon slår till! /Simon |
|
|
40-45' max.... Lycka till med försäljningen // Rocco |
|
|
Under 45 skulle jag absolut inte släppa den för. En sådan bil skulle jag hoppas på en yngre spekulant som värderar utseendet mer än utr... Baserar detta på vad jag fick för en E36 tidigare som var snikad. Mvh John |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.