|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Här Länk finns några få bilder. Hade inte tid att fota så mycket. Dreglade mest över dussinbilen M5... //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- |
|
|
Trevligt med bilder, till och med M3:an skymtar till...;) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
varför står det bara nissan, subaru och citroen på alla skyltar i omgivningen???!?!?!!?! "If you don't know what it's called you sure as hell shouldn't be using it" |
|
|
Håller man till i Norrlands inland måste man sprida intressena lite grann... BMW-skylten var störst och satt ute vid vägen, tyvärr syns den inte på bilderna... :) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
om BMW Skylten var störst så skall jag inte hacka på er mer.. . :o) "If you don't know what it's called you sure as hell shouldn't be using it" |
|
|
Hej på er!! kul mede lite bilder .... lika bra att man (bilen)inte haditt hunitt komma när bildrna togs , jag menar .... jag hadde träffens skitigaste bil (det regnade på kvällen före träffen och jivettvis så var det strolande sol när man skulle fara dagen effter ....). PS Winkelhok *stavning* M5 var blank som hunb-lla i månsken DS . mvh lars |
|
|
Jörgen med "Winkelhocken" fuskade, han stod på Statoilmacken intill och putsade efter bilorienteringen... ;) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Tack för en trevlig träff, Codriver: fint med närbilden på vagnen! Synd bara att jag hade fått vatten i bensinen och att jag fick nåt knas med framvagnen på vägen hem så att jag slet ut bägge framdäcken men annars var allt bra. Hoppas på ett återseende nästa år. Jimpa: pratade med Jörgen och han ville att vi skulle ha ett after summer meet och snacka oss blå på B_W |
|
|
Om det var fusk att putsa vid macken måste jag erkänna att jag hade fixat så jag fick tvätta bilen i Hoting kl 08:00 på morgonen. Klev upp 06:00 för att hinna med allt... E de åxå fusk? Winkelhocken var blank som bara den... //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- |
|
|
Bimmerante: Är helt såld på -02:or. Klart att den skall med på bild. Har ett projekt själv. Bara det fanns tid... //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- |
|
|
Nu har jag lagt upp lite bilder på vår hemsida! Länk |
|
|
Sörpa: Försöker du påstå att jag kör våldsamt??!!:) Z4an va fint strömlinjeformad, stackars pippin fick avsluta sitt liv med en karusellsväng..:( Bimmerante: Klart vi ska ha en efter sommar-träff, funderar dock på att låna slicks och se om man kan fixa en tolva i S-vall sista helgen i Aug. Tappade hela avgassystemet igår kväll... jimpa |
|
|
Måste tillägga att jag gillade bilderna, riktigt snygg bild på B7an. Man tackar och bugar. jimpa |
|
|
Codriver: Snygga bilder! F-n Jimpa om jag bara kunde få tag i ett par däck så skulle jag också hänga med till S-vall i helgen. |
|
|
400 Nm: Skitig bil? Då såg du aldrig bakdelen på min. Trots 120 i ösregn blev inte den delen särskilt ren efter lördagsmorgonens 2-milafärd på geggig grusväg. Som tur är syns bara fronten skymta på bilderna. **** Mats E BMWCS 3050 |
|
|
Mats E : okey ... :) det syntes då inte på bilden att min bil var så skitig ... tydligen så missade jag att det var prov körning av bmwarna ( x5 ,z4 och nya 5 serien ... ) .PS glömde att tacka för sisst DS mvh lars |
|
|
Hej !! jag undrar om någon från hoting gänget vet något om den röda 3.0 CSI som står /stod på ivars bil när ni hadde träfen ?? mvh lars. |
|
|
3,0 CSI:n är en 73:a som ägs av Ivar själv. Den är enligt uppgift inte till salu. Ska vara rostfri, men behöva lite fix med motorn. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Sörpan : jaja då vet man det .... , var det du som var i umeå på fika träffen 26/7 (svart M3 E30) .- /lars | |
|
Nog för att jag har en svart M3 E30, men jag har inte varit i Umeå med den... ;) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.