|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
BMW-träff i Hoting (Jämtland) den 16/8. Se länk för mer info. Länk | |
| Snart bara 1 vecka kvar.... | |
|
En vecka nu..... Hoppas att vi kommer iväg med alla bilar från Ånge. |
|
| Ja, vi hoppas på Ånge =) | |
|
Hur långt äre från umeå till hoting då? /F |
|
| Det är väl 22-23 mil....Det är bara att tanka o åka! | |
|
Skulle iof vara rätt kul att åka dit, är det nån mer från Umeå trakten som ska dit? /F Länk |
|
| Skicka gärna mail om ni funderar på att komma. | |
|
Hej !! jag (och en kommpis) kommer att fara till hoting . mvh lars . |
|
|
Nu är det nära... //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- |
|
|
Hej!! Jag ska också till Hoting!! Åker från Östersund, plockar upp en kille i Strömsund! Går det att "samåka" från Strömsund?? Hade tänkt åka därifrån ca 9-9:15. _-*-_*_-*-_*_-*-_ Lennart |
|
|
Får tacka för trevlig träff! //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- |
|
|
Bara att instämma i Eriks ord. Stort tack till gänget i Hoting. Hoppas verkligen att det kan bli en årlig träff. Kul att se några riktigt välskötta pärlor. Hoppas också att kunna komma med en ren bil nästa gång. Å andra sidan syns det ju hur "bruksig" 540:n är i lacken då ;) **** Mats E BMWCS 3050 |
|
|
Mats E: Finns det någon site som vi andra kan se på alla de bilar som var där? |
|
|
Inte som jag vet om men det plåtades en del så det kanske dyker upp nåt. BMW team Hoting (se länk i första inlägget) kan väl tänkas lägga upp nåt? **** Mats E BMWCS 3050 |
|
|
Tack för en mycket trevlig träff!!! Det var många fina bilar att titta på, både på parkeringen och i Ivars muséum. _-*-_*_-*-_*_-*-_ Lennart |
|
|
Jag tog några bilder. Är inte hemma än. Lägger ut dom så snart som möjligt. //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- |
|
|
Kul att ni tyckte det var en bra träff, och tack till alla som kom!.... Jag kommer till att lägga upp lite bilder snart på våran hemsida. Länk |
|
|
Vill också tacka alla för en trevlig dag. Jocke, Jörgen, Erik och Håkan ska ha ett speciellt tack som fixade till allting! (Z4:an var trevlig att köra...) Sedan var det roligt att träffa en del som man inte sett på länge, speciellt Ångeligan! ;) Dagen avslutades perfekt med en titt på Roberts nyinköpta Sport Evo! :D Till sist, vem beställde kanonvädret? "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Instämmer med ovanstående talare, riktigt lyckad träff! Härligt att få lufta B7an i 50 mil t o r. Z4an blev en riktigt glad överraskning, men en fågel fick tyvärr sätta livet till..:) Tack ska ni ha boys! jimpa |
|
| Jimpa, varför är jag inte förvånad när det gäller fågeln...:D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.