AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.132

BMW träff i falun den 9 augusti...

Sida 2 av 2
Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
Ja det ska bli skoj med race, hoppas det blir lite bilar trots "cityfesten"...
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
osså Z8:an i bokyllan då
Audi A4 -03 "Blue Scar" showbygget.
visst jäklar det är juh den o..börjar på onsdag va? jäklars....hmmm....iof så borde man ha fått nog av den då..men lite av varje på en dag e inte helt fel det heller...nåja får se hur man mår då om man orkar med nån fest eller inte
Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
jo den börjar ju på onsdag, men till lördag borde man fått nog så man kan åka på race istället =)
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Jag måste i alla fall säga att träffen i falun blir inställd p g a alldeles för dåligt intresse. Sammanlagt nu så är det typ 8 bilar som kommer. Och det är ju inte ens värt besväret då. Men nästa sommar så ska jag planera in en träff som är bättre planerad o s v.

MVH Morgan.

Länk
Det var tråkig att höra detta eftersom jag skulle i alla fall åka ditt... För mig det är inte så viktig att åka någonstan och rejsa.. för mig räcker det bara att åka till någon fin fika ställe och fika och pratar massor av bmwprat och tittar på några bmw:or bara med det skulle jag ju bli glad... jag själv har en M5 men jag tycker att det är så tråkig att bara åka runt här i trakterna runt alla volvo och opel killarna som tror att de kan spöa vem som helst med sina skräppbilarna så nu har jag börja åka Renault Kombi i ställe och ha min M5 i garage....

Så Morgan Let's do it!!!! bara att fika och prata med personer som i alla fall vet vad ///M betyder....

Spela någon roll om det är bara 2 3 eller 4 jag tycker i alla fall att det är bättre än att stanna här i trakterna och åka runt själv...

M.V.H
MAuricio ....
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Det verkar som jag ska åka med i en M3 E30 till knutstorp på lördag. Men jag tänkte då dra igång en större träff i vår i stället. Om man börjar prata om en träff i vår snart så kan den ju bli rätt stor. =D Försöka visa allmänheten vad det ska vara för bilar. Hehe...

MVH Morgan.

Länk
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Jag tänkte bara lyfta upp tråden så att alla märker att det är inställt.

MVH Morgan.

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.