AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.133

BMW träff i falun den 9 augusti...

Sida 1 av 2
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Hej alla BMW fantaster.

Jag tänkte starta en ny tråd om denna lilla träff eftersom den förra tråden mest handlade om äldre modeller. Men alla är välkomna. Det vore väldigt trevligt om det kunde bli en liten träff i den annars "döda" staden falun. Men det är så att först står jag vid MAX restaurangen i borlänge kl 13:00. För att visa dom som inte hittar riktigt. Låter lite extra krångligt. Men det är redan bestämt i alla fall. Sen så åker vi mot falun vi 13:30. För att sedan förhoppningsvis åka in på stora torget i falun. För jag väntar på svar om tillstånd. Men varken polisen eller falu kommun trodde att det skulle vara några som helst problem. Så det borde nog gå bra. Annars får vi hitta en ny träffplats. Men det ska nog inte vara några problem.

MVH Morgan.

Länk
Franke
Hur mycket folk är det som kommer ?
Jag kommer iaf om jag är ledig

Mvh Danne
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Jag vet faktiskt inte alls hur många som kommer. Men vad jag "vet" än så är det då 12 bilar. Det är då så många som sagt att dom kommer. Och jag hoppas att alla dyker upp. Det vore väldigt bra om alla som är intresserade kunde maila mig ett brev och säga att dom kommer. Så kan jag hålla lite räkning.

elitmek@hotmail.com

MVH Morgan.

Länk
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Nu har jag pratat med polisen än en gång (ett jävla krångel). Och dom ville 500:- för att ens ta upp ärendet om tillstånd till att ställa upp bilarna på stora torget. Och hon sa att hon inte trodde att jag skulle få tillstånd i alla fall. Och jag skulle inte få tillbaka pengarna även om det skulle bli avslag. Så jag ska undersöka möjligheterna om en alternativ mötesplats ikväll. Det ska inte vara några problem. Men jag hoppas i vilket fall som helst att det kommer en hel del med bilar.

MVH Morgan.

Länk
Franke
Tråkigt.
Hoppas det löser sej!
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Jag tror att åhléns parkeringen är helt ok. Den ligger centralt. Den är rymlig också. Så jag tycker att den blir bra.

MVH Morgan.

Länk
Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
Och sen efter träffen åker ni in till gävle för race!
Träff vid Ica Maxi 21,30.

///
Nicke
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Jaså, är det race i gävle då? =)
Det kan ju låta lite skoj. Men jag vet inte, för det är kanske race i borlänge på kvällningen sen.

MVH Morgan.

Länk
Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
Jaha, är det i borlänge oxå, bara att välja då...
Får jag igång bilen så kommer jag på bägge ställena...

/Jimmy
Länk
Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
BMW735IA - Vad är det för fel på bilen? Och du får nog va jävligt snabb om du ska vara på 2 race samtidigt =)

///

Nicke
Nike :
Jo men en 318, e snabb :) Jag mena att jag är nog på träffen i Falun först och sen deltar jag nog i racet i Gävle..

Vad som e fel på bilen? Kolla här :
Länk

/Jimmy
Länk
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Det är väl klart att alla ska komma på träffen. =) Sen får man se hur många som åker på respektive race. Men är det nån som hört nåt om gävle racet då? Sist jag var där så kördes det på en helt vanlig väg. Det är inget jag vill vara med på. I borlänge så är det en väldigt avskild plats som får agera racebana. =) Så det blir inte stört av massa söndagsbilister.

MVH Morgan.

Länk
Franke
Bättre racebana än i borlänge är nog svårt att hitta!!!
Jag kommer dit i alla fall !!
Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
BMW735IA - Trist, du har haft otur med dina bilar på sistone...

Carpimp - jag är ju inte med och arrangerar men jag skulle tippa på att det körs vid karlholm, en "vanlig" väg men väldigt trafiktomt på nattetid.

Hoppas det blir trevligt i falun, själv så jobbar jag så jag kan inte va med på dagen, men på kvällen så =)
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Sist jag var på race i gävle så blev jag fruktansvärt besviken. Men det kan ju bara ha varit då. Men jag föredrar en raka helt utan biltraffik.

MVH Morgan.

Länk
Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
Jo självklart är det allra bäst, men man tager vad man haver...
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Så sant så sant. Nackdelen med borlänge är att dom som håller i det inte har nåt flyt på stegar o s v. Men nu blir det troligtvis inte dom vanliga som håller i det. Men det ska nog lösa sig.

MVH Morgan.

Länk
Nojan
Ja jävlar.... Kolla Morgan, ja kan de här ja me...*jätte glad* Tänkte bara vara snäll å säga att ja kommer... =) Som om du inte redan visste de... Å ske göra allt ja kan för att få med Stefan åxå... Får se vad Eliasson säger, han har juh å en Beemer, fast ingen kul, men ändå... Är juh roligare juh fler bilar de blir... =) Ja, vi ses väl imorron om inte annat... =)

Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Skoj att se att lilla du hittat hit också. Klart att vi syns imorgon. =) Och om du inte skulle dyka upp så ska jag minsann beslagta din BMW. *asg*

MVH Morgan.

Länk
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
osså Z8:an i bokyllan då
Audi A4 -03 "Blue Scar" showbygget.
dålig beslutsångest man fick nudå. Men det känns nog som om man kommer o ta en tripp till falun under dagen o troligtvis blir det väl gävle till kvällen. var juh bra när de höll det ute vid älvkarlen...dött dött och åter dött på den sk "vanliga trafiken"...synd att jag åkte fel väg dit bara o hamnade långt åt h-vetet på nån asfalterad skogsväg som sedan togs över av en GRUSväge utan förvarning. tur man har vänner som kunde leta på mig o guida mig vidare *fliiin*

BMW735IA<< vem e det som håller i racet? förresten är det crousing den 9:e???
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.