|
|
|
|---|---|
|
Vad skulle panelen värdera en uppsättning BBS Krysseker 15x7,5", 100*4 bultcirkel (E30) till? Alla centrumkåpor finns, fälgarna är ej kantstötta och är i allmänt bra skick! 1. Värde utan däck? 2. Värde Med OK däck? 3. Värde med helt nya däck? Tack på förhand! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk | |
-BeeMWe- |
Utan däck max 1000 kr Med OK däck 1500 Med nya däck 2000 kr. |
|
Om det är BMW orginal (BBS-krysseker) så skulle jag säga det det dubbla för fina fälgar,dvs: Utan däck max 2000 kr Med OK däck 3000 Med nya däck 4000 kr. |
|
|
Tack ska ni ha! Fälgar och däck är mycket svårvärderade, vi får se vad jag säljer dem för, om jag säljer dem... Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
De är nog dessvärre inte värda några större summor. Jag sålde nyligen en omgång 16"-fälgar med två mycket bra och två lite sämre däck för 1500 kr. Det handlar alltså inte om några större pengar. Varför inte behålla fälgarna och köpa fyra stycken R-däck? Sedan är det bara att haka på BMW-klubben på banträffarna! "God smak har alltid varit min ursäkt för att leva ett så dåligt liv" -Oscar Wilde |
|
|
Fälgarna såldes utan däck för 1800:- Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.