|
|
|
|---|---|
|
Länk Vad ska jag ge mellan på min 325 coupe med automat från 93? Schinn, AC och Automat. 20300mil och servicebok Nyservad för 6000:- och totalt 12st kompletta hjul. Har aldrig kört 730, är den pigg? Standard med antispinn? Som vanligt tacksam för tips! Automat är bekvämt | |
|
Tjenare. 730 var rätt så billig så han verkar insatt i vad marknadsvärdet på BMW´s är varför han säkert vill ha en slant i mellan. Skulle tippa på ca 20-25k i mellanskillnad. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Tror att ca 20 KSEK är rimligt. Ni har en nackdel båda två, 730:n att motorn är den minst popurlära och att du har automat på en e36 coupé. Har ägt 530i 93:a, tror att 730:n kommer att kännas lite segare än din 325:a, dock inte helseg på något sätt. Har för mig att ASC+T inte är standard, kan helt klart rekomenderas på en stor tung och stark bakhjulsdriven bil på vintern! /Simon |
|
|
Som avslutning på den här tråden kan jag meddela att det knappast blir nån affär då han vill ha 40000:- mellan. Tack för kaffet! Automat är bekvämt |
|
|
Ok, det är bara att önska honom lycka till! /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.