|
|
|
|---|---|
Buster |
Jag undrar vart man kan köpa sig krom detaljer som ex. m3:ans kromade växelspakknopp, kromade ringen runt vindruteströmbrytaren , dörrhandtag och till sist regskyltskåpan. Tack för alla förslag. |
|
*puh* Orkar jag verkligen rada upp det här för ytterligare en rookie... 'Knoppen kostar 645:- på BMW Reservdelar 'Kromade inner-dörrhandtag 255:-/st BMW Reservdelar 'Kromade dörrlåspinnar 40:-/st BMW Reservdelar 'Kromad sarg runt vindrutekontroll kan beställas av bl.a. Vanadisgummi och MH Styling Tfn 031-405522 'Kromringar runt mätarna kostar 898:- för 4 st (MHV Styling) 'Kromlist på koffertluckan 1098:- 'Kromade gälräfflor 680:- Lycka till! ///Kjellemannen |
|
pjotor |
Proffset: vad kostar kromade instegslister |
|
helluu powerkjell kromade ringar runt mätartavlorna från mhv styling har du något nummer dit var ligger dom? är själv stockholmare |
|
|
Eftersom det är allas uppfattning att Compacten bara körs mellan hemmet och ICA, finns ingen styling till den modellen... Så man får vara uppfinningsrik. Peter>> Vanadisgummi på Ynglingagatan, (intill Sveavägen) säljer MHV's produkter. |
|
|
-powerkjell Tackar!!! |
|
Jockeee |
Tjenare! Detaljerna som finns på BMW, kan man få dom i aluminium eller finns dom bara i krom?. |
|
-Powekjell. Har du nån bild på hur det blev med allt krom? skulle va kul och se. |
|
| Jockeee>> BMW's prylar finns både i matt alu och kromad alu. Dock ser den matta alu'n ut som titan tycker jag. Själv har jag M3-knoppen i polerad alu. | |
|
Johan325>> Var i Sthlm bor du? Innan jag lägger ut någon bild på interiören skall Hamann-paketet göras klart :) |
|
|
-Powerkjell. Jag bor på Lidingö. Var bor du? |
|
| Hopp där ser man jag bor ju oxå på L-Ö | |
|
Är det inte där fåglarna säger "phiip phiip"? ;-) Jag bor i Hägersten |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.