|
|
|
|---|---|
|
Bitar av löv och annat otrevligt har en viss tendens att flyga in i kupéen när man startar bilen (fläkten). Om jag tolkat forumet rätt så skall jag byta kupéfiltret men kan man göra detta själv? Eller är det microfiltret jag skall byta? Min bil är en 93:a utan AC! | |
|
bilar utan AC har inget kupefilter, bara dom med ac och/eller återcirkulation har kupefilter. btw. kupefilter och microfilter är sak samma bara olika namn "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
Makke |
Ja har samma problem Byggare Bob,hur f-n blir man av med "möget"?Det är rätt irreterande,när bilen är ny städad! Makke30 Williams rules!! |
|
Ahaaa... Jag trodde det fanns ett mikrofilter och ett kupéfilter! Jag har för mig att jag läst i forumet att alla bilar fr.o.m. ett visst datum hade detta filter oavsett AC eller ej! Visst! Min bil var nystädad men det blir ju skräpigt relativt fort! Trots avsaknad av barn och vovve! Detta måste ju kunna lösas! |
|
|
De där med kupéfiltret verkar vara ett ständigt huvudbry... Jag har AC man inget filter, enligt BMW ska det finnas i min bil men icke! /// Niklas |
|
| -->Nike_Boy..filtret kom fr.om 06/90. BMW påstod att det skulle sitta ett i min 535:a oxå, gissa om jag letade..... | |
|
har sett nånstans att det ska sitta microfilter i min snikade e36, men får jämt löv o skit i utblåsen "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
jocker18@home.se |
ja, men det måste väl ändå sitta något filter innan friskluften? min flickvän brukar roa sig några timmar å veckan med att plocka löv med skruvmejsel :))) Man kan ha roligt även med 525ór... |
|
Konstigt att ingen känner till någon lösning på vårt problem eftersom det verkar vara några stycken som har problemet! Men å andra sidan så skulle man kunna ha större problem! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.