|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Testar igen. www.bmwpower.nu/galleri/bilder/1268_1.jpeg |
|
|
Nu testar jag ytterligare en gång, hoppas ni har tålamod med mig. www.bmwpower.nu/galleri/visa.asp?id=1268 |
|
|
Är det någon som vill förklara hur jag länkar till min bil som finns i galleriet så skulle jag vara glad. M.v.h Reine www.bmwpower.nu/galleri/visa.asp?id=1268 |
|
|
Skriv Länk innan www så står det [LÄNK] istället, klickbart och allt! ___ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
|
Tack så mycket! hoppas det blev rätt nu annars så är jag hyfsat trött. (LÄNK) www.bmwpower.nu/galleri/visa.asp?id=1268 |
|
| Provar en sista gång | |
|
Greenberg, Aha det var DET jag tyckte såg lite märkligt ut! :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Zippe: Du måste skriva HELA addressen inklusive "http: //" Länk |
|
|
Då provar vi igen (LÄNK) Länk |
|
|
Nu måste det bara bli rätt Länk |
|
|
Tack nofx16 och Nisse nu kan ju fler se min fina bil ;) Länk |
|
|
stimpenbmw2: Har du monterat sådana här också? [länk]Länk //Svante |
|
| Nja... Jag tycker inte om looken som blir, man förstör originalet tycker jag. Dessutom har blinkersen flyttats ner, inte snyggt. Jag föredrar vanliga vita blinkers... | |
|
svante: nej har beställt framblinkers men ej fått dem ännu. beställde dock dem på m-style där de är betydligt billigare än mkt. |
|
|
Snyggt! finns dom inte till touringen! //matte |
|
530IA-93 |
Stimpenbmw2 Kanon snyggt!!!!!!! Har du några fler bilder att visa oss? (BMW EN BIL ATT TRIVAS I) |
| blev i mitt tycke välldit bra , Är det bara att montera eller ????? | |
|
ja är bara att skruva på. men passformen var ej lika bra som hellas vita blinkers jag hade innan. asso inget man ser men när man monterar dem märker man att de ej har samma passform/kvalitet. men snyggt blir det. |
|
| vart riktigt snyggt i mitt tycke!!!!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.