|
|
|
|---|---|
|
någon som vet vem som säljer sånt? ska ev sälja m5an o köpa en m3a o trimma.. kan passa på och fråga om någon vet vad det kostar att bygga bur i en sån... ---- Min FEMMA Länk ---- | |
|
Har inte ESS tuning kompletta kit, de hade iaf till 540 m.fl. Kommer dock inte ihåg adressen (www.) men om du söker så kanske du hittar den i ngn gammal tråd. MADCarsound Länk |
|
|
Länk Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
glömde skriva någon som säljer inom sverige? Dem på länken finns väll inte i sverige eller? ---- Min FEMMA Länk ---- |
|
|
Norge. Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
den som fanns på länken såg ut att vara amerikansk m3 alltså med uppborrad 325motor.. ---- Min FEMMA Länk ---- |
|
|
Se här Länk för att bilda dig en uppfattning. Jag vet många som varit över i Norge och fått det monterat och så vitt jag vet är samtliga toknöjda. Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
Länk Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
kontakta enem om du är intresserad av kompressor matning. Dom har troligen inga färdiga kit, men kan säkert hjälpa dig med allt som behövs! En annan fördel är att dom annvänder sig av Lysholm och Autorotor och inte dom där remdrivna turbo aggregaten. läs högre verkningsgrad! Länk Länk |
|
|
På Länk det färdiga kompressorkit med skruvkompressor i lite olika prisklasser. Men de kostar lite dock, fast det gör även ess-kiten oxå. MVH/Berbel |
|
|
Jag har hört mig för och det verkar inte finnas några i Sverige som verkligen kan o vet BMW kompressor o övrig trimning, ang. ESS så finns det inga tvivel om deras kunskap o genuina intresse. Dessutom så betalar man i dollar så det är bra priser just nu. Länk |
|
|
Hej. ESS säljer inga satser till M3 3.0 Euro utan endast till US-modellen. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
ja det var det man såg på bilden i länken motorn såg inte ut som m3ans (euro) ---- Min FEMMA Länk ---- |
|
|
Hej! M3efl: du kan ju alltid slå mig en singnal om du vill. Då jag själv har kompressor på min M3 3,2L maskin och det är en skruv kompressor kitt som jag har, ett STK3 kitt. slå mig en singnal eller skicka ett mail så skall jag hjälpa dig med allt. Ha det gött Mvh Ace Eca Cea _____ **Tack gode gud för MBE 970 styrenhet, Verdi stakar,Wössner smidda kolvar, Lysholm kompressor 2300 och NX 2 steg gas system Amen!** |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.