AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.349

Montering av högtalare stockholm/uppsala

Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
Har tröttnat på det J**la oljudet i högtalarna och tänker låta någon kunnig person titta på det. Här i stan (gävle) har alla semesterstängt.

Har vägarna förbi stockholm/uppsala nästa vecka och tänkte höra om någon vet någon billig och bra firma som monterar bilstereo?

///
Nicke
No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
I Uppsala kan du ju exempelvis besöka Uppsala bilradio (www.uppsalabilradio.se) som ligger ganska nära Novation (BMW-försäljaren i Uppsala). Ett annat alternativ är BRL (www.brl.se, där du kan finna kedjans olika butiker).
Jag har visserligen inte lämnat in bilen till någon av dem för att låta dem göra något jobb på bilen (det nöjet behåller jag för mig själv) men de ger gärna råd och tips vilka varit till nytta.

I Stockholm finns en uppsjö:
www.gumperts.se
Länk
är två exempel
www.streetsound.se
ligger lättillgängligt i Upplands-Väsby.

Car Care i Upplands Väsby pysslar en del med billjud, kanske ett alternativ.

FP
Hedde på Dialect Kungshörnet i Uppsala är bra att ha o göra med.
Uppsala bilradio kan jag oxå varmt rekomendera, de var fö med o byggde på den Momo-BMW som vann SM i bilstereo -01 el -02, kommer inte riktigt ihåg vilket år...
Men den killen som var med "mest" o byggde på den bilen heter Jonas Jansén o jobbar numera på BRL i Uppsala.
Han är riktigt bra att ha o göra med, han vann fö SM i billjud förra året...
Var lite hjälp på traven iaf...
Men om Du ska anlita någon i Gävle tycker jag Du ska snacka me killarna på Bilstereobutiken, den som ligger vid Ok-Andersberg.
De är dem som har monterat in många av Stor o Litens taxametrar, så d har bra/stor installationsvana...

mvh
Rutger
Jag lägger oxå en röst på Herr Janzén på BRL. En riktig klippa!!
No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
Har också pratat med Jonas Jansén några gånger och kan bara instämma i ovanstående.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.