|
|
|
|---|---|
|
Jag var nere på BMW och frågade efter gummimatttor till min 635:a. De sa att gummimattorna har utgått. Någon som vet var man kan få tag på gummimattor som passar till 6-serien? /Anders | |
|
Mina gummimattor är märkta E28 VLE28 = vänster fram VRE28 = höger fram BMW original gummimattor antrazit fram 82 11 9 413 157 gummimattor antrazit bak 82 11 9 413 156 |
|
|
ok, tack. Då ska jag åka till BMW och be att få prova e28:ans mattor (om de fortfarande säljs). |
|
|
Tråkigt att behöva göra dej ledsen...men förra veckan åkte jag glad i hågen till BMW för att köpa nya mattor till min E28...Har slutat tllverkas var svaret jag fick !!! Helt otroligt,BMW hade enligt farbrorn vid disken slutat tillverka gummimattor till E28:an Lycka till... |
|
|
Det finns väl andra som tillverkar gummimattor eller i annat fall brukar det finnas på skroten. |
|
|
Visst finns det andra som tillverkar gummimattor,men vill man ha perfekt passform så är det orginal som gäller.Man kan visserligen skära ut där det behövs,tex. runt gaspedalen...men blir det snyggt...nä inget vidare tycker jag.Fast det där med skroten var inget dumt tips. MVH |
|
| Man får vara rädd om de man har. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.