|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
hmm... fjortisbygge... lite förstörd tycker jag. Jan BMWCS # 3966 |
|
|
Vill då åter igen påpeka att bilen är endast halvklar.. Kul att det är så många som yttrar sig i varje fall man får ju uppmärksamhet och för dom som vill följa intrigen och följa utvecklingen så åker jag till vallåkra och till björkvik 23/8-24/8 (Hur kul är det att titta på en utställning där alla bilar ser lika dana ut? fjorisbygge eller ej) jockepower69 |
|
|
jockepower69 åhå. kanske ska till Vallåkra jag me. beror på min brorsa eftersom det är han jag åker med, och om jag får följa me :D så långt ifrån sthlm bara, jobbit. har massa bilder nu ändå, men som du säger så är den ju inte klar än heller. jaja vi får se hur det blir med det. // Maria |
|
|
Åk till björkvik annars 23-24 det är som mantorp i helgen med rs bana och 402 m inte lika mycke folk dock kul för dom som kör men inte lika roligt för publiken även 402 m 6/9 euro japps och jänk jockepower69 |
|
Flesh |
vad alla ska gnälla, är det fel att någon som vill styla sin bil precis som han vill ha den, gör det. Så till alla som inte gillar det han gör sluta titta, och sluta gnälla eller ge han lite beröm för det han gör...... |
Ellan |
jockepower69 vad e d mer du ska göra på bilen? |
|
jockepower69 japp. ska tala med min bror om det. fast öhm var ligger björkivk nånstans?! närmare än vallåkra antar jag. // Maria |
|
|
Tänker inte avslöja för mycket utan det återstår att se Antingen kommer man älska eller hata den :) björkvik ligger 12 mil söder om stockholm så det är int så långt. Det är en opreppad bana men det är skapligt fäste ändå med tanke på att kompisen körde 8,55 med sin HD för 3 veckor sedan ( och hans tidigare svenska rekord är 8,40 jockepower69 |
|
|
okej, men kommer du göra nåt med bilen tills Björkvik? så man kan ta ännu fler bilder å se skillnader :) // Maria |
|
|
kommer att ske stora yttre förändringar reden denna vecka och garanterat till björkvik jockepower69 |
|
|
okej. bäst att ta med sej kameran igen då :P // Maria |
|
Flesh |
:) |
|
Personligen tycker jag inte alls att det är snyggt med vare sig "styling" eller neonljus till bilen. Däremot beundrar jag folk som vågar sticka ut och som står för det de gör! All credit till jockepower 69 som på ett ödmjukt sätt bemöter både den negativa och positiva kritiken! Sen undrar jag när BMWPowers forum blev en chat? Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
vingen är jätte snygg tycker jag...styling ska det ju va..bil modellen är 10 år gammal ..de dax att göra om alla e36:or ..men avgasrören gör mig fundersam..är det från nån motorcykel? typ youshimura racing eller så? jag har nu själv ett blått fast and the furious edition neon glow kit på min M3 EHEHEH,,kanske lägger grönt på M5:an |
|
|
Nej slutrören är till bil heter spark.. Min tanke var att dom skulle gå i samma stil som vingen och den är ju mestadels gjord i kolfiber.. Och det va inte helt lätt att hitta dom heller..Jag har ägt bilen i tre år i ett så gott som orginalskick och bestämde mig för att inte sälja när köparen stog med pengar i näven och då va det dags för förändring jockepower69 |
|
| ah spark ... jo jag har ju oxå ägt min M3 ett tag och börja fundera på sälja .men det skulle va synd....de va den sista ÄKTA M3:an....det mesta handbyggt osv *E36* men visst e det halvgammal bil modell...dax att förnya stuket på dom,så nu kör jag hela vägen ut...har skaffat 19 hjul...fet vinge....sänksatts...neon...klarblinkers....mm,,mm,,,mm halva rummet fullt me styling kartonger *s* klar om några år hoppas ja :)nä men inom kort dårå.. ,,,,det som känns skit tråkigt är inredningen...du har inga tipps man kan göra där jocke? | |
|
Men jocke ska du inte hänga upp slutrören lite högre upp... och plocka bort neonljuset :) Då hade den varit perfekt.... |
|
| hur är slutrören på en 316? hehehe | |
|
MAn får jaga tag på en Dakargelb E38 iL Individual med NAturbrun inredning och montera hela regnbågen i neon under bilen då blir man garanterat ensam. Avslutas med kromade 23tums amerikafälgar med tre varv eltejp:DDD Asken |
|
|
Anledningen till att slutrören sitter så långt ner är att jag inte hade någon lust att kapa bort större delar av reservhjulsbaljan för att få rören längre upp + att effekten av den högglanspolerade plåten ovanför rören försvinner.. funderade dock på att vinkla upp dom och få lite dtm stuk... Och du Kallebanana jag vet att det finns en firma i stockholm som skräddarsyr inredning för ca 20 loppor då kan man få vilken färg som helst på den och om man inte vill lägga så mycke pengar så fukar det alltid med blanka inrednings detaljer sånt ser exlusivt ut men är inte så dyrt att göra och det kan man få hjälp med på vilken finmekanisk verkstad som helst jockepower69 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.