|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
neon tillhör ursäkta mig nu följande grupper: 14-isar, eparaggare samt billjudsbyggare (i skuffen) +div. f&f-fans "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
-Maria- Man kan nog diskutera den saken länge, men folk tycker ju lite okika om saken. Jo jag var där. Agge åkte i en matt svart saab 9000 , som lät en hel del ;) åkte du i din bil? Ellan Tack! kul att fler en jag gillade den, den är ju för övrigt såld nu. Haglund 2306 Pokémon bil ba bra sagt =) Länk |
|
Ellan |
vad e d för fel på neon ljus jag tycker att d e skit fint! |
|
Hmm, bilen såg väl sådär ut... ÄR lite anti för stora ingrepp på en M3:a... Bättre med bra väghållning, skruva ner den... hänga på feta 17" samt ut och bara gliida... =) Kanske beror på att mi när sådan.. =) Neon är väl schysst, men då ska det sitta på en japs med importstuk. Inte en kvalitetsvagn från Bayern. Men smaken är ju som baken! ----------------- Mvh. Robban Johansson |
|
| Behöver man verkligen hänga på feta 17" när det sitter 17" original? :o) | |
|
acey: Absolut. :) Finns många 17"-fälgar som väger mindre och är bättre till fortåka än originalfälgarna. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Första gången jag ser en BMW med solarium och eldflames... :) Våldtäkt! |
|
Agge |
MNS_M3: Yes, jag var där med min, fast jag åkte hem efter sveavägen. Visste inte att det var träff i Barkarby. MVH //Agge Min bil: Länk |
|
Agge Jasså inte.... du missade inte mycket direkt. Polisen stog å väntade på oss =( Länk |
|
Agge |
MNS_M3: Hehe, ok. Jo, polisen var väl förberedda den här gången. Det är ju inte så svårt att missa en karavan på ca 800 bilar lr hur många vi nu va :) MVH //Agge Min bil: Länk |
|
Man tackar för all uppmärksamhet (både possitiv och negativ) och vill passa på att säga att bilen är bara halvfärdig samt lungna alla orginal fantaster med att säga att alla orginal delar finns kvar och kan sättas dit om man så vill,kommer att finnas på mantorp i helgen för dom som vill titta mer och då i ett lite mer färdig upplaga men långt ifrån klar... jockepower69 |
|
Flesh |
jockepower69 Kanon killen... synd bara att du inte fått på allt än..... :) |
|
jockepower69. ujujuj. du är min idol :D tuffast när du börnade i sveatunneln :) jag å min kompis satt i röda volvon framför dej, hehe, kanske såg oss?! haha fan så sura vi blev när en corvette eller vare va som åkte emellan sen! jäjä. jag ska till mantorp på lördag så det blir väl att jag tar lite fler kort :D // Maria |
|
|
se u där dårå!!! jockepower69 |
|
Ellan |
jockepower69 asså jag älskar din bil =)!d e någ bland d aldra finaste jag sett=)! |
Flesh |
jocke,,,, ser att du fått några beundrarinor, inget ovanligt men iaf... vänta bara tills de får se min bil då faller de som käglor.... :) |
|
å nu (snart) så har man då masssssa kort på jockes fina bil :D gick förbi säkert 10 gånger och tog kort nästan varje gång :P synd bara att det regnade nästan hela tiden. // Maria |
|
| Jag har en Dakargul BMW M3 och jag skulle ALDRIG ALDRIG sätta dit neon ljus på bilen,eller vinge ALDRIG... Förstöra en sån komplett bil som är så perfekt från fabrik!!! | |
Ellan |
Dakar joo den e ju iofs fin vanlig också men en vinge e d att förstöra bilen??? |
|
jepp, bautavinge förstör bilen iaf, M3gt vinge räcker gott och väl, smälter ihop med en e36:as karosseriformer finemang. sugen på m3gt-vingen själv!!! "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.