AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
4.932

BMW 325i VS Volvo 740

Sida 4 av 5
320-325
´´M3-ROCCO´´ Hahahaha vad sjutton fick du luft ifrån
Dessa smågrabbar.... hehehe

det var fint sagt jag blev riktigt rörd `` snyft´´

du känner dej lite fräck med en grym E46 M3 i graget va ?

hmm kan tänka mej det det hade jag oxå kanske varit

men har man nu en sån grym bil så borde man bli tvärtom ``Ödmjuk´´ kanske eftersom E46 M3 är en fulländad bil...( i mina ögon)

jag har själv svårt att vara ödmjuk men jag fösöker.. ber om ursäkt om jag har gjort dej illa berörd på nåt sätt.. det gäller alla här på den här tråden

Ja jag skall köra på strippen när jag får tillåtelse från regeringen=flickvännen hon gillar inte att jag håller på som jag gör .. ganska förståligt eftersom jag har totalförstört en E34 525ia inget man gärna skryter om ...skall vara glad att man är i livet ännu ...

Jag drömmer inte om mina körningar har många vittnen som varit med och sett samt åkt med på alla rejs som jag har kört med min lilla BMW
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
320-325: Ojj ojj du är ju bara för pinsam. Växupp och sluta tro att en e30 drar hela världen.

______
bmw323.cbj.net
Ho
94
Honkies
Bmw 325i - 93
Gillar Teres framfart hehe.. du verkar kunnig.. jag och bilar humm blir de krångel verkstad =)

By Honkies the one and only =)
Ho
94
Honkies
Bmw 325i - 93
Perkka. Om du fortfarande läser detta.. fattar inte mycket av denna sidan ibland för sidorna folk skriver kommer hguller om buller.. en 740 GL. Kanske är jag som är feg och inte varvar ur den rejält.. Sen tycker jag att den seg drar om man trycker gasen ner i bott men drar lite snabbare om man höjer foten från gasen lte... Är lite av mina gamla moped haha... nej men vet inte.. får väl åka in med den på en provrunda för bmw kan väl testa motorns kapacitet? Peter

320-325
``teres´´ NÄÄÄ en 325 drar VERKLIGEN INTE ALLT det påstår jag inte

Och det är inte jag som är pinsam..jag berättar bara om mina erfarenheter .. men du har ju ingeting att tillföra förutom att reta upp folk det är pinsamt....

du har ju en likadan bil själv varför blir du så sur?
går din bil skit eller ?

jag har aldrig dragit mot en T5 855 0-201m \0-402m där kanske man inte har nån chans
320-325
okay alla 325 orna går skit även min är skit allt jag har sagt innan är sånt som jag ´har drömt. så har vi löst allt alla är nöjda o glada

skall inte lägga mej i mer alla verkar ta illa upp när man pratar om posetiva erfarenheter om BMW på det här BMW forumet ...
320-325
sorgligt ...grymt sorgligt

Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
320-325: Det är väl snarare du som inte har nått att tillföra mer en RENA fantasier om att din bil drara allt som du igentligen inte har en chans mot.

Skit tvivlar jag på att den går, men den går iaf tillräckligt för och sätta dig på plats. För att du ska bli tyst nån gång.

______
bmw323.cbj.net
fr
161
fredd
528i(3,5)-85/86
tänkte bara säga att jag håller på dig 320-325...

det är dina inlägg som tillför nått, tråkigt att du blir så dåligt bemött.
kul att höra hur en e30 står sig mot nya bilar, en kompis har själv haft en E30 320 med 325 motor och den drog han E30 325or med, tror att det har med utväxlingen att göra
sen är det inte så lätt att få ner effekten i backen med en volvo med framhjulsdrift

Teres: vad har du här att göra....det blir bara dålig stämning av dina inlägg

Länk
320-325
Tack Tack...för det`` Fredd´´jag orkar inte fortsätta den här jobbiga dispyten med ``Teres´´

men om ``Teres´´ vill rejsa så är jag gärna på..hade varit kul att se om det är nån skillnad på en äkta 325a´´ samt en fejk som jag har..

jag bor i uddevalla vart bor teres?

men jag håller med dej ``fredd´´ den är nog nåt med utväxlingen
320-325
hmm teres bor i gävle ser jag nu ...det är väl ganska långt ifrån uddevalla
320-325
``teres har mail
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
fredd: Bara för jag inte tro ett dugg på att den 325 motor har en chans mot en 855 T5 R. Men han kanske drar 325 328 e36 som ingen ting då oxå med andra ord. För dom ligger väl ungefär i samma vikt klass som volvon.

Och sen vad vet ni vad det sitter för bakaxel på min 325.a kan ju säga att det är inte samma utväxlig på min killes 325.a som på min.

______
bmw323.cbj.net
Perkka
Teres och 320-325: Ta och kamma er... Börjar likna sandlåda här...

Teres: 320-325 har aldrig påstått att han kört mot en T5R, dock en T5.. Det skiljer 25hk på dom bilarna... T5=225hk T5R=250hk.. Har han dessutom sagt att han drar 325 och 328 E36 som skit? Inte vad jag sett iaf...

Honkies: Då är det något som är helt åt skogen... För visst ska du köra ifrån en 740 GL utan problem.. Se bara till att varva ur sexan riktigt...

Mvh Per

www.ztreetghozt.com

"If everything seems under control, you`re just not going fast enough!"
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
Perkka: Det jag ville får fram drara han inte 325,328 e.36 så drar han inte en T5a. Det skiljer iaf en 55 hk i såna fall. för det andra så är det 170 hk i motorn, det är inte nått man får ut på hjulen lika gäller volvon.

______
bmw323.cbj.net
320-325
tack ``Perkka´´´

hmm och jag skall skärpa mej det blev lite sandlåda här...

Vi har ju det här forumet för att kunna samlas alla BMW ägare och dela erfarenheter\mektips m.m samt bara ha kul det gäller ju allt även rejs det får inte bli`` blodigt´´ allvar då är det inte kul längre, det är ju en hobby som vi har, en hobby skall ju vara rolig. Att det blir bråk på trådarna är tråkigt jag kanske är väldigt entuiastisk\glad det är ju gljädande att en rostig gamal E30 lyckas rasta nåt ``tycker iallafall jag ´´ därför är man ju extra glad åt att dela med sej av erfarenheter men men va fel det kan bli ibland.

320-325
föresten ``Perkka´´ hur är din bil ?

är du nöjd med den ?
hur går den ?

jag är själv lite inne på att kanske köpa nåt liknande 535\540iA E34 nån gång i framtiden
320-325
det hade faktiskt varit intressant att dra mot en E36 a´´ 325 orginal .. finns det nån i närheten av uddevalla som har en sådan bil ?
320-325
klart att det finns men finns det nån på forumet menar jag
Ho
94
Honkies
Bmw 325i - 93
har en e 36 slö 426 =) vänersborg

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.