|
|
|
|---|---|
|
menar nu dem som sitter "mitt på" dörrarna samt dem som sitter i underkant. Har bmw (el annan firma) dessa som kompletta satser? Är det ngn som har inhandlat dessa nyligen och kan hjälpa mig med pris och ev. artikelnummer? Trevlig helg! | |
DA 245 318d Touring -10
X3 3.0i-04 523iT-00 850ia-91 850ia-90 320icab-91 2002turbo-74 M2-75 2002tii-73 2000touring-72 2002-75 2st 2002-69 |
hej. jag köpte såna för ett par år sen, kostade runt 100-150kr st till 525 -88. dom kan ju ha stigit i pris nu förstås |
|
Ligger fortfarande i samma pris klass... Alla lister till min M5 kostade 1100kr Ha de // Bengan |
|
|
okej. Dags att göra ngt åt dem nu..en del av dem har släppt lite i "ytterkant" om man säger så. Det är inget som går att renovera? Tänkte om man köpte nya clips och sedan bankade "in" listerna lite för att få dem att fästa bättre mot clips:en. Eller...ähh, lika bra att köpa nya. Tack för svaren! |
|
|
Tänk på att listerna i nederkant skiljer om man har M-paket. Kostar betydligt mer och måste även lackas. Mvh Rasmus |
|
| hmm op min bil släppte ena listen i kanten för att ett clips var trasig. bytte clipset bara | |
Shogo |
Va inne på BMW förra veckan och enligt dom kostar listen på utsidan (mitten) ca 220kr styck och den i nederkant (gummilist) 448:- styck ! .... blir och åka te skroten.... |
|
Shogo: Måste vara fel... Jag har kvitto på 178:- för listen som sitter under dörren till en 525i -91. Borde inte vara någon skillnad på den och din, ehh.. Inte min heller för den delen. Är du säker på att dom priserna inte gäller fyra liste Har fått pris på 86:- för den mitt på dörren.r? Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
Listen i nederkant kostar INTE 448.- (per styck) till en vanlig E34 utan M-paket. Det priset du angav stämmer bättre med vad jag betalade för mina M-lister (per styck). Det priset Micke nämner stämmer. Mvh Rasmus |
|
Shogo |
Ok.. han som slog upp det i datorn verkade inte 100% haj på det :) När vi endå e igång på lister.. vet nån vad de svarta listerna i kofångarna kostar ?..föregående ägare verkar inte vart nån stjärna på att parkera :) |
|
Dom kostar i runda slängar som dom mitt på dörrarna, alltså inga stora pengar. Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.