|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Biffen, Testa kör Countchen på smala Alpvägar med 180 graders svängar och 20% lutining. Då kör både Z4 och Boxtern ifrån den lätt :-) allt är alltså relativt! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c 4 ever: Förhoppningsvis ska jag testa det nästa sommar om jag får ihop ekonomin så jag kan köpa Countachen. Är övertygad om att du har rätt i det du skriver, men en Lamborghini är sååå mkt mer & dessutom snart en veteranbil, men jag är förälskad i den. Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme. |
|
|
själv dreglade jag ner EVO tidningen och artikeln om Gallardo. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Biffen, Du har haft otur med dina blondiner ;) Jag måste dock hålla med dig om att Lamborghini Countach är bland det coolaste och mest manliga man kan köra runt i! Respekt! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Z3c 4 ever: Gallardon är helt klart underbar, men den har ju "vanliga" dörrar ! & dessutom så växte jag upp med Cannonball på video, det satte sina spår... nofx16: Otur & otur tjejer/kvinnor är ett släkte för sig oavsett hårfärg, men blondiner har haft en tendens att strula till mitt liv... *suck* Men nu lägger jag ner allt som har med brudar & göra & letar extra arbete, för jag vill ha en Countach nästa sommar... Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme. |
|
|
Tidningen autocar har en mycket bra slutkommentar i sin head-to-head: "It's a close call this one. Close and one that needs a bit of breath-holding. It's all a tribute to the acculmulation of small advantages such as the winning car's superior bottom-end performance, it's slicker gear change, its price price advantage and more contemporary looks. But in the end, victory goes by a small but clear margin to the BMW. Seems like the Boxster - at last - has hit the canvas. I alla tester är det väldigt jämt. Angående sportbilar. Som sportbilar klassar jag bilar som är byggda för banan med få kompromisser. Supersportbilar har inga kompromosser. Sportbilar är Porsche 911 turbo, GT2, GT3, BMW M3 CSL och kanske den vanliga M3an. Däremot finns det ganska gott om bilar med sportig karaktär, och kanske även det sportigheten som den primära känslan. Visst boxster kan levereras med sportstolar, men det är ungefär som att jag är lika snabbt runt banan för att jag har på mig racing skor. Enbart kosmetiskt, och tror få Boxsters eller Z4or köps för att piskas hårt runt bana. Det är poser bilar, båda två. Biffen: Ahh lambos är underbara! :o) |
|
|
Acey är det Juli numret ? gäller testet boxter eller boxter S :-) /K Testa Elektronisk paintball Länk |
|
|
Biffen, helt plötsligt mitt i denna tråd står det "till salu" om din boxter. Vad hände? Har du provkört Z4 ? ;-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c 4 ever: Jag föll handlöst för en Lamborghini Countach, så nu håller jag på & försöker lösa ekonomin, alla i min omgivning skakar på huvudet åt mig... Men jag har älskat Countachen sen jag fick se filmen Cannonball dagen jag fyllde 6 år, mina känslor blev mkt mkt starkare när jag äntligen fick provköra en & den är till salu. Visserligen ingen bil jag kan köra med varje dag & njuta av 2000 mil varje sommar, men ändå växte "habegäret" så nu kommer jag äta ris & nudlar & skaffa ett extra jobb... Hoppas bara att bilen finns kvar tills jag har fått loss stålarna ! Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme. |
|
|
Respekt till dig biffen, och hoppas du kan få din drömbil. Alltid gillat folk som jagar sina drömmar! krokodil: Juli nummret, vanliga boxster. |
|
|
Biffen: Grymt! Lyssna inte till bekanta samt förnuftet. Låt känslorna styra. Livet är för kort för att prioritera bort drömmarna. Får Du råd med Lambon: Klipp till! Lamborghini är en en sann entusiastbil och måste vårdas som en sådan. Jag litar på att den hamnar i rätta händer hos dig Biffen. Det är trots allt ett stycke kulturarv som måste förvaltas med respekt. Min definition på sportbil är en bil som är byggd endast och åter endast för att skänka glädje till föraren. Således skall bilen ej vara av praktisk karaktär utan endast bjuda på en körupplevelse. "God smak har alltid varit min ursäkt för att leva ett så dåligt liv" -Oscar Wilde |
|
|
hmmm, skam den som ger sig ! Lycka till med Lambo drömmen! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.